2009-06-24, 00:07
Medlem
unikums avatar
Mina två trådar om Iran har blivit låsta då det saknas diskussionunderlag. Jag kollade nyss slumvis 4-5 trådar som ej blivit låsta och det är inte mer diskussionsunderlag i dom. 98% av alla trådar handlar om att visa filmer eller bilder på folk som dör eller skadar sig allvarligt. Ska ni gå strikt efter disskussionunderlag kan ni stänga ner alla dom också.
Citera
2009-06-24, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unikum
Mina två trådar om Iran har blivit låsta då det saknas diskussionunderlag. Jag kollade nyss slumvis 4-5 trådar som ej blivit låsta och det är inte mer diskussionsunderlag i dom. 98% av alla trådar handlar om att visa filmer eller bilder på folk som dör eller skadar sig allvarligt. Ska ni gå strikt efter disskussionunderlag kan ni stänga ner alla dom också.

måste instämma, mods kan åtminstone ge en chans att utveckla o förtydliga ett diskussionsmatrial istället för att låsa pang bom. finns väldigt mycket att säga om vad som händer i iran nu o en samlingstråd för kritiskt granskande av läckt media därfrån känns ju jätteaktuellt. varför är ni så bajsnödiga mods?
Citera
2009-06-24, 01:07
Medlem
Thelemas avatar
Unikum, jag skrev ett PM till dig som kanske kan hjälpa

Edit: Äh, jag försöker mig på en tråd med duskussionsunderlag signerat mig och Unikum...så får vi se hur långt den tar sig.
Senast redigerad av Thelema 2009-06-24 kl. 01:11.
Citera
2009-06-24, 03:30
Medlem
Psyko-12s avatar
Ibland är det bara en länk och lite random kommentarer. Det är dom som blir låsta. Även om det är lite smått snack om ditt och datt så räcker inte det. Plus att ibland är det inte mycket att diskutera, vilket också vanligtvis resulterar i en låst tråd.

Jag vet att det är bara en tidsfråga tills mod svarar.
Citera
2009-06-24, 12:40
Medlem
Spawnisens avatar
Det verkar ha kommit många lite sämre trådar nu över de senaste dagarna, Ingen ordning
Citera
2009-06-24, 16:49
Moderator
Dretskols avatar
Katarsis verkar vara på semester och det kan väl inte vara lätt för Gutegirl att hinna med precis allt, troligtvis åkte din tråd på en RP och då låses den.
Sen kan det hända att vissa trådar här utan diskussionsunderlag i post #1 fått intressanta diskussioner ändå och då väljer modsen att avvakta istället.
Citera
2009-06-24, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spawnisen
Det verkar ha kommit många lite sämre trådar nu över de senaste dagarna, Ingen ordning
e

Så sant. Det postas många trådar med bara en länk och så ett "Kolla, vad sjukt!" ungefär. Eller trådar med en länk och "Vad tycker ni om det här?"

Högre krav än så har vi på en trådstart.

Det är inte helt lätt att hinna med att läsa allt som skrivs eller övervaka alla trådar som postas, hjälp gärna till genom att anmäla trådar som kan vara bristfälliga.

Om man vill diskutera Iran så finns en stor tråd här:

https://www.flashback.org/showthread.php?t=941676

Om TS sedan har frågor om låsningar av hans trådar så får han gärna höra av sig via PM, jag är inte omöjlig när det gäller att editera in ett mer genomtänkt diskussionsunderlag eller öppna en låst tråd.

Nu flyttar jag tråden till "flashback" där den hör hemma.
//Moderator
Senast redigerad av gutegirl 2009-06-24 kl. 18:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in