2010-02-08, 16:35
Medlem
Mr.Vrnns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doktor bajs
Har vi inte en moderator här på flashback som jobbar som polis? Har hört rykten om det

Klart det skulle kunna vara möjligt, men skulle det vara sant och komma ut skulle nog många användare bli väldigt irriterade... Men visst är det möjligt att en polis reggar sig och, som alla andra, arbetar sig upp till att bli moderator.
2010-02-08, 16:49
Medlem
hiddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doktor bajs
Har vi inte en moderator här på flashback som jobbar som polis? Har hört rykten om det

Det är inte Psychopatic du tänker på då med tanke på bilden på honom där han har polisuniform?
2010-02-08, 18:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hidden
Det är inte Psychopatic du tänker på då med tanke på bilden på honom där han har polisuniform?

Det vet jag inget om, har som sagt bara hört rykten
2010-02-08, 19:45
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emil932
håller fullständigt med!
hur får vi reda på om en flashback-användare är snut?! vill fan inte hänga här mer om det finns massa snutar!
Yttrandefrihet på riktigt? jo det kan man ju fråga sig hur det är med den saken ??
Hur får du ihop yttrandefrihet med att inte tillåta att folk blir medlemmar och skriver bara för att de tillhör en viss yrkesgrupp? Eller menar du att alla gäster som bara läser det som skrivs först ska svara på frågan 'Är du polis?' innan de släpps vidare?
2010-02-08, 20:33
Medlem
b0gfettos avatar
https://www.flashback.org/t1048457

OMG!!! Undra om det finns poliser på Flashback?!
2010-02-08, 23:20
Medlem
racerkatts avatar
Snuten är överallt och överallt skola roppen skalla Fuck Aina, Fuck Aina!
2010-02-08, 23:24
Medlem
WinterTimes avatar
Är det någon idag som INTE känner att ens integritet är kränkt? Ja jag säger då det. Sluta läsa aftonbladet.
2010-02-09, 00:21
Medlem
SpaceGayAndSunshines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obscen
Satt i polisbilen hem igår efter det att jag inte ens kunde stå upp.
Så istället för fyllecell/mariapol så fick jag åka hem.

Hur som haver så satt en av poliserna (Tjej i 30 årsåldern) bredvid mig i baksätet. Dom båda var väldigt trevliga, så jag tog upp ämnet flashback, då märkte jag verkligen hur hon bak med mig verkligen FÖRSÖKTE låtsas om att hon inte alls visste någonting alls om FB. Haha, men jag sa "Försöööök inte, kom igen nu, ut med det, hur ofta hänger du där?". Varpå hon svarar att "jo, jag vet vad det är då, men jag är inte en av dom som jobbar med det, Vi har speciella grupper för flashback".

HAHA. Trodde fan inte det hade gått så långt att dom har FB grupper hos snuten.

Smart, nu kommer polisen kunna koppla din riktiga identitet till ditt konto här.
2010-02-09, 22:59
Medlem
TheBusters avatar
Skulle inte förvana miig om massa snutar hänger i krimhistoria pa fritiden, Grymt bra fora
2013-05-31, 15:28
Medlem
Det finns åtskilliga poliser som låtsas vara spelare i den undre världen. Det hänger såna i organiserad brottslighets delen och lägger ut viss info om vissa personer för att sedan lura ur andra insatta mer och mer detaljer om deras förehavanden.

Jag pekar inte ut någon särskild person, men är man inte helt dum i huvudet så ser man snabbt vem som är byling pga hur dom agerar inne i forumet.
Var försiktiga med personer som vet allt om allt och klagar på att alla andra inte har koll på bitarna och inte känner den och den.

Det finns speciellt en person där inne för tillfället som faller under denna kategori, och alla som följer trådarna där inne vet vem jag menar.
2013-05-31, 21:17
Inaktiv Administrator
admin4s avatar
Det är lika tillåtet att vara medlem på detta forum oavsett vilket yrke man har, och med det så slutar vi spekulera i användares identiteter.

admin4
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in