2007-08-21, 22:16
Medlem
dödsost är en av mina favoriter tillsammans med tok-ekorre.

Kan vi inte greja en omröstning på något sätt? Det är ju bara att uppdatera listan vi har och sedan rösta.
Citera
2007-08-21, 22:46
Medlem
chocktromb

Chocktromb. Fint ord alldeles för litet använt.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article602135.ab

Jag visste väl att någon annan hade hunnit före. Förlåt.
Citera
2007-08-21, 22:49
Medlem
-jOE!s avatar
Kan ge mig fan på att rubriksättarna runkar ikapp om vem som kan skita ur sig dom mest obscena rubrikerna!
Citera
2007-08-21, 22:50
Medlem
Jag brukar inte vara så jävla grinig, men nu får det vara nog. Jag har redan för ett år sedan slutat läsa expressen på grund av den konstanta kvalitetsförsämringen de visade upp förra året, och ikväll insåg jag att jag inte längre kunde ta aftonbladet på allvar heller...

Bokmärken och feeds är bortplockade, sajten är spärrad med url-filter på samtliga datorer i husnätet, gamla cookies är borta - och aftonbladet har förlorat en läsare. Inte för att det gör någon skillnad, de förlorar läsare varje dag och hittar nya läsare direkt. Men för mig personligen gör det stor skillnad, jag kommer förhoppningsvis att kunna ta nyheter på lite större allvar från och med nu. Det var för övrigt "chocktromb" som blev droppen. Så otroligt fånigt ord, men samtidigt så talande för kvaliteten på tidningen.

Anders Gerdin, du kan ta din chocktromb och köra upp den tillsammans med hela din tidning, rakt upp i din 2:a där den hör hemma...
Citera
2007-08-21, 22:54
Medlem
theKnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siljesmöör
Jag brukar inte vara så jävla grinig, men nu får det vara nog. Jag har redan för ett år sedan slutat läsa expressen på grund av den konstanta kvalitetsförsämringen de visade upp förra året, och ikväll insåg jag att jag inte längre kunde ta aftonbladet på allvar heller...

Bokmärken och feeds är bortplockade, sajten är spärrad med url-filter på samtliga datorer i husnätet, gamla cookies är borta - och aftonbladet har förlorat en läsare. Inte för att det gör någon skillnad, de förlorar läsare varje dag och hittar nya läsare direkt. Men för mig personligen gör det stor skillnad, jag kommer förhoppningsvis att kunna ta nyheter på lite större allvar från och med nu. Det var för övrigt "chocktromb" som blev droppen. Så otroligt fånigt ord, men samtidigt så talande för kvaliteten på tidningen.

Anders Gerdin, du kan ta din chocktromb och köra upp den tillsammans med hela din tidning, rakt upp i din 2:a där den hör hemma...

Amen - glöm för guds skull den vidriga PLUS-tjänsten!!!
Citera
2007-08-22, 01:30
Medlem
Pax_Wobiscums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namram
dödsost är en av mina favoriter tillsammans med tok-ekorre.

Kan vi inte greja en omröstning på något sätt? Det är ju bara att uppdatera listan vi har och sedan rösta.

Dödsost går inte av för hackor, men giftgrädde låter inte speciellt vettigt heller.
Citera
2007-08-22, 04:15
Medlem
Samma person som skrivit om dödsost och chocktromb....
Citera
2007-08-22, 11:42
Moderator
impieteers avatar
porrfälla

Citat:
Svenska modelljakten - en porrfälla
http://www.expressen.se/nyheter/1.807711/svenska-modelljakten-en-porrfalla
Citera
2007-08-22, 12:46
Medlem
MissTakens avatar
Dödsmygga och skräckinsekt. Här tog AB i så det bara visslade om det.

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article602645.ab
.
Citera
2007-08-22, 13:41
Medlem
theKnights avatar
Kärleksboosta
http://www.aftonbladet.se/karleksex/article582745.ab
Citera
2007-08-22, 13:59
Medlem
loafmasters avatar
Krokodilmannen finns nu att beskåda på AB's framsida. Länken är dock till en film på webtv, så artikeln går ej att posta här.
Citera
2007-08-22, 21:13
Medlem
kurtspurts avatar
Det känns ju onekligt som att AB/Getingen slänger in ett huvudord i en "slumpgenerator" som spottar ur sig ett rubrikord.

Tromb: chocktromb, ost: dödsost etc etc.

Från början var det ju liiite roligt. Nu blir man dock bara förbannad...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in