Är inte så jäkligt intresserad av det, om nästa gf(e singel) vill det så krävs det att hon offrar en hel del för att få det ofta, om hon tjatar tillräckligt så kan det kanske hända någon gång.
Aldrig i livet att att man går ner på en diskofitta(aka ONS) dock.
Jag gillar det! Det är liksom så när man kan komma en tjej... Jag inbillar mig att jag är bra på det också, det är inga problem att få en tjej att komma rätt snabbt iaf.
Blä säger jag bara, kan göra det när jag är full men får klökningar nu när jag tänker tillbaka på det. Och nej det är inte för att bruden var äcklig hon var faktiskt mycket vacker.
Ja men ENBART oralsex går inte för sig, blir tråkigt enligt mig.
Inte för att jag är någon erfaren mästare men själv gillar jag att göra det på tjejer jag verkligen tycker om (gillade inte att göra det på mitt ex.. hon fick fejkorgasmer).
Så länge damen i fråga sköter hygienen och inte har en djungel gömd under kjolen så ställer jag i princip alltid upp på att lapa henne skelögd.
Räknar absolut sådant till livets godare saker, rätt kul att göra det lite spontant också, typ i trappan som när jag och ett ex var husvakter i hennes föräldrahem.