2012-03-07, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crippe86
Johan Sven-Ove Tånglars, född 1973-06-14
Hökmossevägen 38
126 38 Hägersten

Se där, han bor ju bara ett stenkast från mig.
Citera
2012-03-08, 00:38
Bannlyst
Inte de närmsta 5 åren om han får sitta som han ska. Efter det vore vi tacksamma om du outar honom när han är tilbaka.
Citera
2019-06-10, 00:44
Medlem
Beukelmanns avatar
Jag ska göra det lite intressant och liva upp denna gamla tråd.

Jag träffade Ove Tånglars, den Ove Tånglars som var skatekung på den tiden, genom en annan profil som jag egentligen träffade (1 gång). Han var inneboende och kom hem den dagen jag vänskapligt träffade ägaren till lägenheten. Tog en dag så skrev Ove Tånglars till mig på Sylvester, notera att jag var 13 vid detta tillfälle.

Jag och Ove gjorde aldrig något snuskigt utan vi hängde lite, åkte runt i hans bil och jag tror han hjälpte mig med nån knatch då o då. En dag skulle Ove tanka bilen i min ort och min storebrors nära vän såg mig gå in i en bil med en avsevärt äldre kille. Då vart det kalabalik hemma. Jag är/var aldrig gay eller bi, utan bara förvirrad och nyfiken.

Sist jag träffade Ove var på en ravefest när jag var runt 15-17 års åldern och han var helt avdankad, såg sönderpundad ut och ville helst inte prata med mig, så jag lät det vara. Har varken hört eller sett något om honom sedan dess. Jag är i 30 års åldern idag.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in