2009-06-10, 14:52
Bannlyst
Jag tycker det är märkligt att vissa spenderar hela sin tid på Flashback med att dryga sig i olika trådar. I CS-forumet är det extremt tydligt där hela trådar kidnappas av nissar som skriver saker som "jävla noob", "sök" osv. istället för att ge ett vettigt svar på frågeställningen/arna. Man kan ju tycka att detta borde räknas som off topic. Samma sak är det med alla idioter som anklagar andra för att vara troll istället för att fokusera på vad tråden i själva verket handlar om.

Det blir ju en ganska tråkig stämning på forumet när alla drygar sig något enormt och kommentarerna inte blir borttagna.
Citera
2009-06-10, 15:01
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x35879354
Jag tycker det är märkligt att vissa spenderar hela sin tid på Flashback med att dryga sig i olika trådar. I CS-forumet är det extremt tydligt där hela trådar kidnappas av nissar som skriver saker som "jävla noob", "sök" osv. istället för att ge ett vettigt svar på frågeställningen/arna. Man kan ju tycka att detta borde räknas som off topic. Samma sak är det med alla idioter som anklagar andra för att vara troll istället för att fokusera på vad tråden i själva verket handlar om.

Det blir ju en ganska tråkig stämning på forumet när alla drygar sig något enormt och kommentarerna inte blir borttagna.

Har du skickat RP på dessa inlägg?

Består ett inlägg bara av "jävla noob" eller "troll" så tycker jag absolut att det är off topic, är inlägget i övrigt informativt som t.ex "sök" samt att användaren länkar till trådar som tar upp ämnet, ja då tycker jag det är ok.
Citera
2009-06-10, 15:11
Bannlyst
Men stick till familjeliv.se om det inte passar då!

Nä, men det är väl sant att många drygar sig MEN om man verkligen varit dålig på att söka(t ex.) så kanske kritiken är befogad?
Citera
2009-06-10, 18:13
Medlem
Harald.Nyborgs avatar
Kritiken kan som sagt vara befogad.. Märks det att TS inte har gjort ett skit för att hitta infon h*n söker så är det helt ok med lite förlöjligande tycker jag
Citera
2009-06-10, 18:34
Medlem
Ödlans avatar
Drygheten varierar från forum till forum. I delen för cannabis förekommer det väldigt mycket barnsligt larv och det beror till stor del på att majoriteten av aktiviteten där faktiskt tillhör påtända barn och i centralstimulantia figurerar en annan typ av användare som inte helt ovanligt tänder av från gårdagen. Jag tycker att det är ett större problem att du är nyfiken på droger men inte orkar ta reda på något på egen hand än att folk hoppar på dig när du ställer upprepade frågor.
Citera
2009-06-10, 19:30
Medlem
b0gfettos avatar
Vi orkar helt enkelt inte ge svar på frågor som ställts 1488 gånger när TS inte ens orkar skriva två ord i Sök-rutan.

Sök först, läs stickys, fråga sen om du inte fått svar.

Nu börjar väl sommarlovshelvetet också så nu kommer ännu fler hjärnslöa individer.
Citera
2009-06-12, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Vi orkar helt enkelt inte ge svar på frågor som ställts 1488 gånger när TS inte ens orkar skriva två ord i Sök-rutan.

Sök först, läs stickys, fråga sen om du inte fått svar.

Nu börjar väl sommarlovshelvetet också så nu kommer ännu fler hjärnslöa individer.
Oahh! En nazist!

Men jag får väl hålla med om att man inte orkar svara på en fråga som ställts 14/88 gånger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in