2003-11-15, 12:56
Medlem
Stranglers avatar
Hjälp, jag blir fan galen! När jag skriver nån post som är lite längre, typ 15 rader, så är jag utloggad när sen jag ska posta. Och när jag loggar in så är texten borta. Så var det inte tidigare, vad har hänt, kan man fixa med sina inställningar på nåt sätt?

Visst man kan ju skriva separat och klistra in, men det tänker jag inte på ibland...
Citera
2003-11-15, 13:09
Medlem
Mr Testhers avatar
Jag tror du har svaret/lösningen här:http://www2.flashback.info/scandinavia/showpost.php?p=599877&postcount=3

Citat:
Ursprungligen postat av Liftaren
Om du väljer automatisk inloggning (en bock vid någon av inloggningsrutorna) så slipper du detta.

/L
Citera
2003-11-15, 17:21
Medlem
BlueDucks avatar
blir lika för mig.. och jag kan inte sätta nån bock vid inloggningsrutorna. måste ta mig fan logga in hela tiden... behövde inte det förut, då var jag alltid inloggad. jag har letat efter nåt ställe där man kan välja "automatisk inloggning, men hittar inget. skulle uppskatta lite hjälp. Jag tror det hände sedan jag rensade alla cookis från hd:n för att spara utrymme. kanske var dumt gjort
Citera
2003-11-15, 17:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BlueDuck
blir lika för mig.. och jag kan inte sätta nån bock vid inloggningsrutorna. måste ta mig fan logga in hela tiden... behövde inte det förut, då var jag alltid inloggad. jag har letat efter nåt ställe där man kan välja "automatisk inloggning, men hittar inget. skulle uppskatta lite hjälp. Jag tror det hände sedan jag rensade alla cookis från hd:n för att spara utrymme. kanske var dumt gjort

Japp, men slå på cookies igen så fixar det sig. Hade samma problem, men när jag loggat in en gång här så funkade det bra sen.
Citera
2003-11-15, 17:46
Bannlyst
Ni skriver för sakte helt enkelt. Datorn är inte byggd för det därför blir det som det blir. Enklast är att träna trycka alt+f4 sedan enter i snabb följd.
Citera
2003-11-15, 18:10
Medlem
Stranglers avatar
Nu funkar det. Jag hittade inte nån ruta att markera först. Men den finns inte vid den övre inloggningen, utan vid den inloggning som ligger under listan.

Tackar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in