Användningsområde (eftersom folk inte verkar se det uppenbara i det): Tips på nya ställningar och ställen att ha sex på. Är säkert givande för folk med dålig fantasi i sängen.
Användningsområde (eftersom folk inte verkar se det uppenbara i det): Tips på nya ställningar och ställen att ha sex på. Är säkert givande för folk med dålig fantasi i sängen.
Det finns inga andra ställen här på FB där du kan diskutera nya ställningar eller ställen att ha sex på?
Det är just detta som redan diskuteras i Erotik och sexualitet.
Hur man knullar helt enkelt.
Så ditt argument faller på att vi bör ej introducera forum, fastän vi redan gjort det. (inkonsekvent)
Ladytiera
Citat:
Jag ser inte behovet av ett dylikt forum och ser inte alls hur det skulle fungera som tripprapport eller ha samma värde som underforum som tripprapport har idag
Jag har redan tänkt lite över detta i svaret till evilhoneyy, låt mig utveckla:
Jag tror att om man skulle ta bort "Tripprapporter" så skulle det skrivas färre tripprapporter. Att det just finns en egen sektion för att skriva av sig och få respons av intresserade stimulerar brukare att just göra rescensioner.
Så detta kan tillämpas omvänt, skulle ett knullrapportforum skapas, så skulle fler knullrapporter skrivas.
Själva egenvärdet är något som man bara kan göra kvalificerade gissningar på men som Dimetyl påpekade:
Citat:
---
ok det var väl allt, jag tror att de flesta anser att det befintliga novellforumet vore ett dåligt ställe för knullrapporter eller?
för att upprepa mig själv, en knullrapporttråd till att börja med vore en bra idé.