2009-06-08, 20:57
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pettson2
Fanns det inte ett sexnovell-forum för länge sedan. Detta känns som det kommer gå samma öde tillmötes.
Jo det fanns med det utvecklades till en helt egen hemsida.
Citera
2009-06-08, 21:11
Medlem
pettson2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit

Se på fan. Kan inte dom som vill skriva sina "knullrapporter" gå in på denna sida och skriva av sig då?
Citera
2009-06-08, 21:51
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pettson2
Se på fan. Kan inte dom som vill skriva sina "knullrapporter" gå in på denna sida och skriva av sig då?
Jo fast det är ju ett argument som inte riktigt håller när det gäller forumutveckling i allmänhet. Nästan alla flashbacks delforum täcks ju av andra forum på nätet, fördelen är ju att allt är samlat på ett och samma ställe.

Fast jag är inte speciellt för idén heller ska tilläggas. Inte ens efter Memnoks inlägg i den här tråden.
Citera
2009-06-08, 22:44
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:

Som FB ska göra med Travelforum som vi inte ser nåt av.
Tjänas det mer när "ni" skapar hemsidor av uppskattade forumsdelar eller?
Citera
2009-06-08, 22:51
Medlem
micaeles avatar
Citat:
So fucking what? Skulle det på något vis hindra att FB hade ett sexnovellsforum där medlemmar fritt skulle kunna skriva noveller inom ämne <vad-som-helst> och efter hård moderering samt läsning (ni vet att det finns folk som ställer upp, oroa er inte för det) ser till att forumet fungerar?
Skit samma att ni driver en egen hemsida parallellt, medlemmarna på detta forum (som förhoppningsvis värderas högst) måste också få en chans att komma till tals med liknande subjekt.
Citera
2009-06-09, 00:29
Medlem
moderatswings avatar
Vad är vitsen med att recensera ett knull?
Ska det bli en forumdel för alla buksvågrar vi har här på Flashback?
Citera
2009-06-09, 00:39
Medlem
Citat:

Vad är länk till den sajten då?
Citera
2009-06-09, 00:49
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moderatswing
Vad är vitsen med att recensera ett knull?
Ska det bli en forumdel för alla buksvågrar vi har här på Flashback?

Vad är vitsen att recensera en knarkresa? Vad är vitsen att recensera en hora? Vad är vitsen att göra en egen sida om forumsdelen inte behövs?

Jag tycker att det går att klämma in i sexnoveller, men tydligen så är det en ny sida?
Citera
2009-06-09, 02:52
Medlem
FrasseFloyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
So fucking what? Skulle det på något vis hindra att FB hade ett sexnovellsforum där medlemmar fritt skulle kunna skriva noveller inom ämne <vad-som-helst> och efter hård moderering samt läsning (ni vet att det finns folk som ställer upp, oroa er inte för det) ser till att forumet fungerar?
Skit samma att ni driver en egen hemsida parallellt, medlemmarna på detta forum (som förhoppningsvis värderas högst) måste också få en chans att komma till tals med liknande subjekt.
Men det finns ju faktiskt? Är syftet att skriva en knullrapport kan man ju lägga den i E&S och vill man utveckla sitt skrivande kan man ju lägga den i underforat till Litteratur. Om du sett hur kvaliten var på sexnovellsforat som fanns här tidigare borde du också veta bättre än att vilja ha den skiten här. Det har ju blivit sanslöst mycket högre nivå på novellerna sen sexnovell.se blev en egen sida.

Fast det är bara vad jag tycker. Jag är inte den som är den.
Citera
2009-06-09, 03:01
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrasseFloyd
Men det finns ju faktiskt? Är syftet att skriva en knullrapport kan man ju lägga den i E&S och vill man utveckla sitt skrivande kan man ju lägga den i underforat till Litteratur. Om du sett hur kvaliten var på sexnovellsforat som fanns här tidigare borde du också veta bättre än att vilja ha den skiten här. Det har ju blivit sanslöst mycket högre nivå på novellerna sen sexnovell.se blev en egen sida.

Fast det är bara vad jag tycker. Jag är inte den som är den.

Tror du att en sexnovell får leva länge i E&S?
Kommer det kännas så när reseforumet blir en egen sida också, travelforum?
I&I blir " www.realisternashemsida.se " och Drogforumen blir uppköpta och hamnar på " www.knark.nu ".
Citera
2009-06-09, 03:36
Medlem
moderatswings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Tror du att en sexnovell får leva länge i E&S?
Kommer det kännas så när reseforumet blir en egen sida också, travelforum?
I&I blir " www.realisternashemsida.se " och Drogforumen blir uppköpta och hamnar på " www.knark.nu ".

Reseforumet på Flashback kommer att finnas kvar trots Travelforum.
Citera
2009-06-09, 07:10
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterband
Vad är länk till den sajten då?
www.sexnovell.se är länken.
Och nej, jag tycker inte heller att behovet av ett knullrecensionsforum finns här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in