2009-06-08, 20:24
Medlem
mexicolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elmaco-taco
time will tell.

100kr på att TS har tok letat efter bilder på avskurna ollon och börjar få panik nu när han inte hittat något och kommer på ursäkter.
Det luktar lite så, ja...

Annars: jävligt snabbt svarat, Mod! Duktigt!
2009-06-08, 20:25
Bannlyst
Citat:
time will tell.

100kr på att TS har tok letat efter bilder på avskurna ollon och börjar få panik nu när han inte hittat något och kommer på ursäkter.

ehh... visst det kommer en bild snart där jag har fb i bakgrund och har en användarnamnet på ett papper.

Jag fick just ett mail och var tvungen att maila en mod som hette psyko nånting, och invänta svar, då han tykte min bild var överkänslig....
Bannlyst
Citat:
time will tell.

Precis va ja tänkte... Om vi får se nått så blir d antagligen någon gammal exet-bild
Medlem
tältpinnes avatar
Finns det öht något som talar för att TS inte är ett troll? jag har följt hans aktivitet de senaste 24h och är ärligt talat förvånad över att han inte stängts av än.
2009-06-08, 20:26
Medlem
elmaco-tacos avatar
ts skicka länken till mig i pm så kan jag länka den i tråden då du inte kan pga "tillsägningar"

2009-06-08, 20:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tältpinne
Finns det öht något som talar för att TS inte är ett troll? jag har följt hans aktivitet de senaste 24h och är ärligt talat förvånad över att han inte stängts av än.

E du en stalker ? O.o
2009-06-08, 20:27
Medlem
Glada Taskens avatar
haha fan gratis öl på krogen?
" vill du se ett riktigt ärr? "
2009-06-08, 20:28
Medlem
BkKBs avatar
Citat:
ts skicka länken till mig i pm så kan jag länka den i tråden då du inte kan pga "tillsägningar"

Jag försökte med en liknande sak i ett pm till han. Har ej fått svar en men man hoppas ju att den kommer upp och attd en är riktig.
2009-06-08, 20:28
Medlem
Ecnals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tältpinne

Citat:
Ursprungligen postat av Telcas
E du en stalker ? O.o
Haha, tänkte precis samma sak. Sa du upp alla aktiviteter för dygnet och började stalka TS istället ?
2009-06-08, 20:32
Bannlyst
Ni som vill bli ägda kan väl skicka ett pm till moden Carl Hamilton, som posta på sidan 3, han har redan sett bilden och sa att jag skulle skicka PM till moden Psychopatic, då jag eventuellt skulle bli tvungen att skapa en ny tråd då detta var OT, osv....
Medlem
Psyko Dads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atakann12
ehh... visst det kommer en bild snart där jag har fb i bakgrund och har en användarnamnet på ett papper.

Jag fick just ett mail och var tvungen att maila en mod som hette psyko nånting, och invänta svar, då han tykte min bild var överkänslig....
Nej Det har du inte fått av mig iaf. Däremot fick du tillsägelse för din tramstråd jag kastade i E&S & är det enda jag har gett dig.
Senast redigerad av Psyko Dad 2009-06-08 kl. 20:37.
Medlem
mexicolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atakann12
Du fick "just" ett mail?
Om det var från den mod jag tror du syftar på, nämligen Psychopatic, så har han/hon inte varit inne på FB sen 18.27 igår kväll.
https://www.flashback.org/member.php?u=8679

Edit:
Aha, så om jag fattar dig rätt är det CH som sagt till dig att maila Psychopatic.

Då får vi väl ge oss till tåls i så fall.

OT tycker då inte jag att det är. Svårt att avgöra hur bestående men du kommer att få innan man sett hur det ser ut.
Senast redigerad av mexicola 2009-06-08 kl. 20:34.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in