Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2009-06-09, 19:23
Hejsan allihopa! Ursäkta att jag vart lite frånvarande, men har inte velat skriva i tråden pga folk som larvar sig :/

Har folk svårt att förstå att det finns människor med annorlunda sexualitet?

Angående saltet är det ju lätt att bara köpa smörpopcorn, skonsamt och skönt för ollonet faktiskt.

Ju mer jag har utfört detta, ju mer har jag insett att det är fan inget fel på det

Rekomenderar att ni faktiskt provar nån gång
Citera
2009-06-09, 21:09
Medlem
pazzions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abbe890
Hejsan allihopa! Ursäkta att jag vart lite frånvarande, men har inte velat skriva i tråden pga folk som larvar sig :/

Har folk svårt att förstå att det finns människor med annorlunda sexualitet?

Angående saltet är det ju lätt att bara köpa smörpopcorn, skonsamt och skönt för ollonet faktiskt.

Ju mer jag har utfört detta, ju mer har jag insett att det är fan inget fel på det

Rekomenderar att ni faktiskt provar nån gång

Nice, men jag ställer min fråga igen, den verkade försvinna i mängden: kräver popcornen någon speciell "preparation" för att de inte ska smälta? För när de avnjutes i munnen till smaklökarnas behag, så är, iaf för mig, just att de smälter en av de stora sensationerna: förstör detta stämningen under förhuden, förhöjer det känslan, stoppar man bara in nya eller gör man något speciellt med de innan för att förhindra smältning?

Mvh
Pazzion
Citera
2009-06-10, 11:48
Medlem
IdaMiRakels avatar
Finns det något så finns det alltid någon som tänder på det!
Citera
2009-06-10, 12:09
Medlem
Emellas avatar
Citat:
Tjena! Det är såhär va att jag har nyligen upptäckt en ganska bizzarre böjelse.

Det är så att jag blir upphetsad av att ha nypoppade popcorn innanför förhuden.

Tar alltid en påse och poppar, sen stoppar jag i popcorn i förhuden och smeker ollonet tills jag kommer.

Inget farligt med kanske? Jag njuter sen av att äta upp dom.

Är det normalt tycker ni eller är jag helt off?

Äh, du skadar ingen med det (så länge saltet inte svider) så jag tycker du ska köra på!
Citera
2009-06-10, 12:18
Medlem
zozolas avatar
då är vi 2
Citera
2009-06-10, 13:16
Medlem
Hahaha, skön tråd av TS. Du tillhör inte normen inom det vanliga sexuella, men det är det väl en hel del som inte gör. Så länge du inte skadar någon är det väl inget att bry sig om. Det enda jag kan säga är go for it! Kanske hittar du någon tjej med samma böjelse.
Senast redigerad av Summa 2009-06-10 kl. 13:22.
Citera
2009-06-10, 18:55
Citat:
Ursprungligen postat av pazzion
Nice, men jag ställer min fråga igen, den verkade försvinna i mängden: kräver popcornen någon speciell "preparation" för att de inte ska smälta? För när de avnjutes i munnen till smaklökarnas behag, så är, iaf för mig, just att de smälter en av de stora sensationerna: förstör detta stämningen under förhuden, förhöjer det känslan, stoppar man bara in nya eller gör man något speciellt med de innan för att förhindra smältning?

Mvh
Pazzion

Jag gör ju detta upp till 4 ggr/dag, första gången jag gör det under dagen blir det för kladdigt.

Men 2-4 ggr blir det mycket mer behagligare och inte blött s.a.s om du förstår?

EDIT: Jag äter inte upp popcornen på en gång, utan låter dem torka.

När dom är torkade så är dom både lättare att äta samt saltade.
Senast redigerad av abbe890 2009-06-10 kl. 18:58.
Citera
2009-06-10, 19:02
Medlem
Notumlords avatar
Det innehåller protein i sperman så det är väl bara bra om man lägger satsen i mjölken, då blir det desto nyttigare
Citera
2009-06-10, 19:13
Medlem
pazzions avatar
Citat:
Jag gör ju detta upp till 4 ggr/dag, första gången jag gör det under dagen blir det för kladdigt.

Men 2-4 ggr blir det mycket mer behagligare och inte blött s.a.s om du förstår?

EDIT: Jag äter inte upp popcornen på en gång, utan låter dem torka.

När dom är torkade så är dom både lättare att äta samt saltade.

Aha okej, minst sagt intressant!
Citera
2009-06-10, 19:46
Medlem
Ramaskriets avatar
Det här var någonting helt nytt för mig och blotta tanken på att sedan äta upp popcornen efter den behandling du gett dem känns ganska motbjudande. Men om du gillar det så...
Citera
2009-06-11, 00:41
Medlem
wonderlands avatar
Är det FB eller är det FB...jadu TS är väl kul för dig att du går igång på popcorn. Kommer inte prova ditt råd dock.
Citera
2009-06-11, 09:39
Medlem
FaFners avatar
Hehe, en annorlunda syn på lyxrunk

Ah, ingen här lär ha rätt att dömma dig, folk som hänger i "alternativa sexualiteter" gör det av en orsak, men mate, berätta fan inget om det här en potentiell flickvän/date/ragg/ligg eller mor... Jag tror att du kan ha svårt att få empati ifrån deras håll
Peace mate !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in