Flashback bygger pepparkakshus!
2009-06-05, 17:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Squalo
Jag såg den också i affären idag, och köpte och åt en!

Den var OK. Andra chokladfabrikanter har gjort mörk choklad med inslag av hallon, som var betydligt bättre.

1.4% frystorkade jordgubbar i denna. Samma som man finner i en del sorters müsli.

Åhfyfan. Kommer ihåg hemska minnen hur man åt de jävla flingorna "start" med de äckliga, kemiska jordgubbarna i. Det var så vidrigt att... ja jävligt vidrigt var det. aldrig mer.
Citera
2009-06-05, 17:39
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Jag såg den också i affären idag, och köpte och åt en!

Den var OK. Andra chokladfabrikanter har gjort mörk choklad med inslag av hallon, som var betydligt bättre.

1.4% frystorkade jordgubbar i denna. Samma som man finner i en del sorters müsli.
Okej, det lät bra - att de var frystorkade. Då kanske en ska köpa en liten förpackning någon dag!
Citera
2009-06-05, 17:41
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krikk
Åhfyfan. Kommer ihåg hemska minnen hur man åt de jävla flingorna "start" med de äckliga, kemiska jordgubbarna i. Det var så vidrigt att... ja jävligt vidrigt var det. aldrig mer.
Jo, det är väl så.. Dom blir lite bättre uppmjukade av mjölk än torra som pulveriseras i truen på en...

Tror inte frystorkning, som snabbkaffe alltså, är rätt väg att gå när man vill ha frukt i choklad.

Citat:
Ursprungligen postat av supermassive
Okej, det lät bra - att de var frystorkade. Då kanske en ska köpa en liten förpackning någon dag!
Du får göra det. Gillas den inte kan du ge bort resten.
Citera
2009-06-05, 17:42
Bannlyst
Digestive är äckligt! Jordgubbar är najs!
Citera
2009-06-05, 17:43
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Jo, det är väl så.. Dom blir lite bättre uppmjukade av mjölk än torra som pulveriseras i truen på en...

Tror inte frystorkning, som snabbkaffe alltså, är rätt väg att gå när man vill ha frukt i choklad.

Du får göra det. Gillas den inte kan du ge bort resten.
Hehe, får göra så. Gillar den där sorten som finns bland naturgodiset. Såna där frystorkade jordgubbar i yoghurt eller om det var vit choklad. Får se om jag verkligen gillar det och om jag vågar köpa som sagt.
Citera
2009-06-05, 17:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Humblebee
Digestive är äckligt! Jordgubbar är najs!

Ah! väl talat efter mer än ett halvår i tystnad!
Citera
2009-06-05, 17:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Krikk
Ah! väl talat efter mer än ett halvår i tystnad!

Jag har länge sökt efter den perfekta tråden att bli av med oskulden i. Det kändes bara så rätt.
Citera
2009-06-05, 17:51
Medlem
Eliiens avatar
Det vore inte helt fel om marabou gjorde vitchoklad och stoppade i jordgubbar i
Citera
2009-06-05, 17:52
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliien
Det vore inte helt fel om marabou gjorde vitchoklad och stoppade i jordgubbar i
Det hade varit en riktig höjdare. Då hade jag inte tvekat utan sprungit iväg direkt och köpt en. Men när det är vanlig mjölkchoklad så känner jag att jag inte vet om jag verkligen ska lägga ut 15 spänn eller ej.
Citera
2009-06-05, 17:52
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Hehe, får göra så. Gillar den där sorten som finns bland naturgodiset. Såna där frystorkade jordgubbar i yoghurt eller om det var vit choklad. Får se om jag verkligen gillar det och om jag vågar köpa som sagt.
Men dom är väl inte frystorkade, utan lite sega. Iaf. dom som är i mörk choklad är det.
Citera
2009-06-05, 17:53
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Men dom är väl inte frystorkade, utan lite sega. Iaf. dom som är i mörk choklad är det.
Nej inte dom, de är frystorkade, precis som de som brukar vara i bl.a. müsli.
Citera
2009-06-05, 17:53
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Det hade varit en riktig höjdare. Då hade jag inte tvekat utan sprungit iväg direkt och köpt en. Men när det är vanlig mjölkchoklad så känner jag att jag inte vet om jag verkligen ska lägga ut 15 spänn eller ej.
Anthon Berg har ju en sån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in