Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2009-06-15, 23:08
Medlem
absentiss avatar
Den smakade jordgubb. Fast alltså, radioaktiv jordgubb. Kemikaliejordgubb. Inte så gott.
Citera
2009-06-15, 23:17
Medlem
Det ouppenbara

Efter att ha jobbat på ICA i en dag nu så kan jag komma med lite Insider information om Marabou Sommar:

Jordgubbarna är de samma som de torkade man hittar i Müsli.

Det är i begränsad upplaga, vi fick endast 8 kartonger med dem.

Marabou-Kartong-Ställningen som de ligger i tar en evighet att sätta ihop och är väldigt krånglig och bökig.

Dem är inte jättegoda.
Citera
2009-06-15, 23:21
Medlem
Tkr inte den var vidare speciel, påminner om vit choklad, agreed?
Söt är den.
Citera
2009-06-15, 23:29
Medlem
Traktorkraschs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastahman
Efter att ha jobbat på ICA i en dag nu så kan jag komma med lite Insider information om Marabou Sommar:

Marabou-Kartong-Ställningen som de ligger i tar en evighet att sätta ihop och är väldigt krånglig och bökig.

Dem är inte jättegoda.
Dom jordgubbarna e ju skit beska:/
Citera
2009-06-17, 19:47
Medlem
Jag sitter och tuggar på en Marabou "Sommar" snål-edition med endast 180 gram i förpackingen.
Den var väl OK, men Schweizernöt och Digestive är godare.
Citera
2009-06-17, 20:30
Medlem
nobles avatar
Apelsin är ju grymt.

Hette den inte "Always" förut?
Citera
2009-06-17, 21:14
Medlem
Korvabengts avatar
Provade även jag på denna igår, smakade inte alls gott, väldigt söt karaktär och dessutom kemikalieliknande smak
Krydda detta med endast 180g och den är en besvikelse!
Citera
2009-06-17, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pastahman

Dem är inte jättegoda.
Står ju på förpackningen både att det är limited edition och att det är frystorkade jordgubbar.

Displayer är ALLTID ett helvete att sätta ihop. Borde följa med bruksanvisning till dom jävlarna.
Citera
2009-06-17, 22:58
Medlem
MajorMongos avatar
Fan, jag tyckte ändå Marabou Sommar var god! Visst, var kanske inte jättetydlig jordgubbssmak, men ändå, inget dåligt köp enligt mig!
Citera
2009-06-18, 01:28
Medlem
Fan vad chokladsugen jag blir åt mycket choklad en period
(ca:300 gr per natt i ungefär 5 månader) men tänkte att håller jag på så här kanske jag får diabetes och la av helt. Tror jag måste börja igen,
mmm marabou... så jävla gott! men jag tycker euroshopper choklad
funkar fint också,billigt dessutom,kostade 3.90/100gr men det va ett tag sedan.Någon som vet vad de kostar i nuläget? http://pici.se/pictures/pkqiefbwD.jpg
Senast redigerad av splitt 2009-06-18 kl. 01:33.
Citera
2009-06-18, 20:53
Medlem
Korvabengts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av splitt
Fan vad chokladsugen jag blir åt mycket choklad en period
(ca:300 gr per natt i ungefär 5 månader) men tänkte att håller jag på så här kanske jag får diabetes och la av helt. Tror jag måste börja igen,
mmm marabou... så jävla gott! men jag tycker euroshopper choklad
funkar fint också,billigt dessutom,kostade 3.90/100gr men det va ett tag sedan.Någon som vet vad de kostar i nuläget? http://pici.se/pictures/pkqiefbwD.jpg

Vet inte vad just dem kostar men vet att de finns god choklad på netto för 3-4 kr också. Testa!
Citera
2009-06-20, 16:46
Medlem
Fredagsmannens avatar
Den nya smaken är inget att hänga i granen enligt mig. Jordgubbsbitarna smakar exakt som de i Müsli och chokladen smakar inte ens som vanlig Marabou, snarare Euroshoppers
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in