2003-11-13, 07:19
Moderator
rancors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BOozer
Vad snackar du om?
Jag tycker ju att Padme uttrycker sig åt helvete fel.
Någon måtta får det väl vara, ÄVEN, om det är en MODERATOR som skriver.
Moderatorerna ska väl inte kunna ta sig mer frihet än en annan vad det gäller att skriva vad man tycker.
Någon jävla "slicka röv" attityd det tål jag inte!
Ett forum är ett forum, tänk på det.

Ja, filmen rockade..

/BOozer!!
jo.. Men det finns helt andra sätt att uttrycka sig på istället för att vara elak. Hon var inte elak mot dig men du var inte särskillt trevlig tillbaka.

Visst kan du kritisera en moderator men gör det då på ett intelligent sätt och inte på lekskolenivå.
Citera
2003-11-13, 08:01
Medlem
Citat:
Att du inte höll käften då!
Ja, det är ju upp till dig vad du tycker, det är väl ingen som frågat efter någon recension så vitt jag kan se....
Jag skiter väl i om du sett den eller inte!!
Men bara för att du flyttar en tråd, måste du då uttrycka dig som en jävla ******!!?
Och du ska vara moderator, ja herregud!
För att dra en "Padme" liknelse av vad du just uttryckte.
Att lika jävla dålig som du tycker att denna svenska porrfilm är som du inte har sett.
Lika jävla kass tycker jag att du är som moderator.
Men ett substitut ska vara, jag drar inte alla över EN kant, som du gör, utan jag tycker bara att det är du som är helt värdelös.
Skärp till dig, där sjönk du i mina ögon, tvi fan!
Detta var ta mig fan den mest absurda förklaringen till en "flyttning" som jag någonsin läst på detta forum.
Och jag kan garantera dig, jag har varit verksam på dett forum längre än du, så gå och snyt dig!

Då hade det väl varit bättre att du skrivit "jag tycker att denna tråden passar bättre på ...."
Sen om du sett filmen eller inte, ja, det skiter väl jag i, det var ju inte det jag frågade efter, eller???!?!!!

/BOozer!!

Hehe, sorry jag krossade ditt lilla hjärta. Menade faktiskt inte att såra någon egentligen, det var ju bara på skämt, inte trodde jag nån skulle ta det seriöst. Fattar inte hur du kan få sånt frispel att att du orkar skriva ett så långt "hatinlägg" bara för en sån grej. Mycket lustigt.
Citera
2003-11-13, 08:04
Medlem
maniacs avatar
Citat:
Kollar på den just nu, tv 1000.
Vilken härlig film, fina flickor. fina musar, ja, mumma för själen är det ialla fall!
Ont i armen fick jag med!

/BOozer!!

Ja jävlar! Den filmen har man vaxat salamin till ett antal gånger. Flickorna är verkligen fina som snus, och om man bara bortser från lökarna som är med och inte stör sig allt för mycket på dem, så är det en höjdarrulle!

Synd bara att gammkärringen inte får sig ett skott i råttan med så hade cirkeln varit sluten (visserligen är hon ful som stryk, men ho´har varit med länge och det hade varit kul att se henne in action).
Citera
2003-11-13, 08:18
Medlem
moles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Padme
Hehe, sorry jag krossade ditt lilla hjärta. Menade faktiskt inte att såra någon egentligen, det var ju bara på skämt, inte trodde jag nån skulle ta det seriöst. Fattar inte hur du kan få sånt frispel att att du orkar skriva ett så långt "hatinlägg" bara för en sån grej. Mycket lustigt.

Jag får säga att jag ställer mig bakom boozer där

http://www2.flashback.info/scandinav...ad.php?t=92093
Citera
2003-11-13, 11:33
Medlem
THEViLs avatar
Ridskolan 2

Om inte jag minns fel så får tanten till det i 2:an

Citat:
Synd bara att gammkärringen inte får sig ett skott i råttan med så hade cirkeln varit sluten (visserligen är hon ful som stryk, men ho´har varit med länge och det hade varit kul att se henne in action).
Citera
2003-11-13, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thompa
Det som stör mig med Ridskolan och de andra filmerna av Beck är att den där jävla negern alltid är med!
Men om man skiter i att störa sig på honom så är det en vacker och kärleksfull film.

Undrar om vi tänker på samma "neger" ? Det är alltid nån mörkhyad lirare med som jag inte tål att se.
Jag skippar helt enkelt alla filmer han är med i. Samma sak med hans "tagteam-polare" med flottigt hår.
Usch ! snacka om en kalldusch i skrevet!

/K_T
Citera
2003-11-13, 12:44
Medlem
GreenManalishis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyle_Troy
Undrar om vi tänker på samma "neger" ? Det är alltid nån mörkhyad lirare med som jag inte tål att se.
Jag skippar helt enkelt alla filmer han är med i. Samma sak med hans "tagteam-polare" med flottigt hår.
Usch ! snacka om en kalldusch i skrevet!

/K_T
Han går under namnen "Tyson" eller "Samson Biceps"
beroende på när och av vilket bolag filmerna är gjorda.
Citera
2003-11-13, 15:42
Medlem
appelQs avatar
På onsdag kommer iaf Claudias Sommarlov med samma skådespelare typ...

men Ridskolan e schysst! Hahaha så mobbad men så sköna brudar ändå !
Citera
2003-11-13, 18:08
Medlem
Hercule Poirots avatar
Är det Negern som snackar skånska?
"Stoppa den i muennen, som en klûbba.." säger han ungefär...i stallet

Liraren med glasögonen då? Snygge...
Citera
2003-11-14, 11:43
Medlem
Bra foto - snygga brudar. Men urusel regi på sexscenerna! Så fort de kommer igång byts ljudet ut till musik! De dansar ju inte för tusan! Inga A&M, inga stön, inga sexiga kommentarer under akten. Tjejerna är ungefär lika engagerade som om de plockade pasta på ICA! Som vanligt i svens porrfiln!
Citera
2003-11-15, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robertino
Bra foto - snygga brudar. Men urusel regi på sexscenerna! Så fort de kommer igång byts ljudet ut till musik! De dansar ju inte för tusan! Inga A&M, inga stön, inga sexiga kommentarer under akten. Tjejerna är ungefär lika engagerade som om de plockade pasta på ICA! Som vanligt i svens porrfiln!
Brunetten och blondinen med de putade läpparna bibehåller en viss standard. Ibland.

Vad som verkligen suger är de korta krystade dialogerna där alla verkar vilja prata utan paus och andrum...

"Tjejer gillar hästar för deras kuk jag har en hästkuk vill du se?"
Citera
2003-11-17, 15:59
Medlem
maniacs avatar
[quote=Hercule Poirot]Är det Negern som snackar skånska?
"Stoppa den i muennen, som en klûbba.." säger han ungefär...i stalletQUOTE]

Ha ha ha. Jag kollade in den scenen igår och det var etter värre då han säger:
"Stoppa den i muennen, det äerr suom änn stor varmkuorv".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in