2007-02-08, 12:09
Medlem
Capones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MorrissonE
Bad Taste är mig veterligen ett skivbolag, men de kanske hade en affär också?

Ja jag har för mig att de hade en affär också...
Citera
2007-02-08, 13:45
Medlem
Crenshaw Punchs avatar
var ligger denna bad taste isf?
Citera
2007-02-08, 13:52
Medlem
Capones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crenshaw Punch
var ligger denna bad taste isf?

Kollade lite på deras hemsida men jag kan inte hitta något om en fysisk butik tyvärr, bara webshopen:

http://www.badtasterecords.se/shop.asp
Citera
2007-02-09, 01:04
Medlem
Crenshaw Punchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capone
Kollade lite på deras hemsida men jag kan inte hitta något om en fysisk butik tyvärr, bara webshopen:

http://www.badtasterecords.se/shop.asp

hmm, enligt sidan var deras utbud minst sagt bristflligt för mina behov ändå..
Citera
2007-02-09, 01:17
Medlem
Amazon-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capone
Finns inte Bad Taste kvar i Lund? Har för mig att de hade en del hårdare musik?

Sedan var det ju SMF (Swedish Metal Foundation) i Malmö som man alltid handlade på förr, säljer de fortfarande skivor? Har sett att butiken finns kvar men jag har inte varit inne där. Den ligger/låg på Bergsgatan, dvs. samma gata som KB. Kommer man från KB/Möllan-hållet så är det rakt in mot stan, på vänster sida strax före vägen slutar i korsningen.

Tyvärr finns den inte kvar. Vet inte om den flyttat eller lagt ner,men den har nog inte legat på Bergsgatan sen i.a.f. 6 månadern
Väldigt synd då de hade det bredaste utbudet och trevlig atmosfär i butiken.
Citera
2007-02-09, 17:37
Medlem
Crenshaw Punchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amazon-mannen
Tyvärr finns den inte kvar. Vet inte om den flyttat eller lagt ner,men den har nog inte legat på Bergsgatan sen i.a.f. 6 månadern
Väldigt synd då de hade det bredaste utbudet och trevlig atmosfär i butiken.

fan va kasst, tänkte svänga in där imorgon, du har inga andra förslag?
Citera
2007-02-09, 23:13
Medlem
Amazon-mannens avatar
Dåligt med skivaffärer med tyngre inriktning i denna stad ( i.a.f. vad jag vet ) men skivaffären ovanför bokhandeln på gågatan har en del.. Det är genre-sorterat i denna butik och inte alla genrer( grindcore,dansbandsjunk,hästjazz whatever ) blandat och enbart sorterat artister A-Ö
Citera
2007-02-10, 00:26
Medlem
Crenshaw Punchs avatar
Citat:
Dåligt med skivaffärer med tyngre inriktning i denna stad ( i.a.f. vad jag vet ) men skivaffären ovanför bokhandeln på gågatan har en del.. Det är genre-sorterat i denna butik och inte alla genrer( grindcore,dansbandsjunk,hästjazz whatever ) blandat och enbart sorterat artister A-Ö

har varit där, skitdåligt sortiment :/
Citera
2007-02-10, 09:07
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:

vilken stad ?
Citera
2007-02-10, 09:36
Medlem
jalouxs avatar
Malmö. Det är Malmö skivhandel på Södra Förstadsgatan som åsyftas. Den butiken är väl ändå, tillsammans med Folk & rock vid Lilla torg, så bra vad gäller metal-utbud som någon skivbutik är i Malmö. Dock ändå mil ifrån det utbud som SMF hade, synd att de la ner..
Citera
2009-06-25, 00:33
Medlem
Svensk hip hop skivbutik?

Finns det någon svensk hip hop skivbutik som har brett sortiment och hemsida? Eller någon annan butik där man kan hitta tex underground hip hop?
Citera
2009-08-10, 23:17
Medlem
Skivbutiker i Stockholm?

Ska besöka hufvudstaden under ett par dagar nu i veckan. Kan någon lista de bästa skivbutikerna i stan. Gärna med massor av metal, punk, hardcore och sånt.

Tack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in