2010-06-17, 22:58
Medlem
gronbuskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Ståtlig
FPS spel sökes

HAr kikat på just cause 2 och metro 2033 verkar bra, gärna i deras anda då.

just cause är väll inte fps?

Tror att du kan gilla red faction guerilla, det nya.
Citera
2010-06-18, 01:43
Medlem
Kruxillimuxs avatar
Tja! Jobbar i kassan på ett sjukhus, och får i och med det många dödtimmar då jag bara sitter och glor, eller säg "döminuter". Skulle vilja ha ett spel som man enkelt kan tabba över till, alltså ett onlinespel. Något progressivt med levels typ motherload, tower defence eller något i stil med managerzone, dekrim, arenan, osv. - men där man inte behöver vänta för att spela vidare när man gjort sitt för dagen. Helst ska det inte vara ändligt heller, eller jo ifall ändligt ska det isåfall ta ett bra tag att nå slutet.
Finns det något ultimat spel för mig?
Citera
2010-06-18, 09:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kruxillimux
Tja! Jobbar i kassan på ett sjukhus, och får i och med det många dödtimmar då jag bara sitter och glor, eller säg "döminuter". Skulle vilja ha ett spel som man enkelt kan tabba över till, alltså ett onlinespel. Något progressivt med levels typ motherload, tower defence eller något i stil med managerzone, dekrim, arenan, osv. - men där man inte behöver vänta för att spela vidare när man gjort sitt för dagen. Helst ska det inte vara ändligt heller, eller jo ifall ändligt ska det isåfall ta ett bra tag att nå slutet.

Googla kanske? Antar att det är flashspel du söker, kolla in Newgrounds.com eller jesper.nu
där hittar du massor av flashspel osv osv osv..

Newgrounds är som youtube fast med flash spel o filmer, mycket nytt och gammalt.

EDIT: Facebook har massa såna spel har jag för mig, runescape kanske är något?
Senast redigerad av ruttenfimp 2010-06-18 kl. 09:44.
Citera
2010-06-18, 10:04
Medlem
Citat:

http://armorgames.com/play/3527/gemcraft-chapter-0

Tower defence som du kan sitta med till pensionen, skitskoj, har lagt många timmar där
Citera
2010-06-18, 10:42
Medlem
gronbuskes avatar
Citat:

Jag tycker du ska kolla in Adventure quest! Det är askul men kan vara lite segt att komma in på under vissa tider på dygnet.
Citera
2010-06-18, 12:28
Medlem
Kruxillimuxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Googla kanske? Antar att det är flashspel du söker, kolla in Newgrounds.com eller jesper.nu
där hittar du massor av flashspel osv osv osv..

Newgrounds är som youtube fast med flash spel o filmer, mycket nytt och gammalt.

EDIT: Facebook har massa såna spel har jag för mig, runescape kanske är något?
Tänkte mig mer ett konkret förslag på ett spel, men ska kolla in Newgrounds! Hängde där en del förut i mina yngre år Tack

Citat:
Ursprungligen postat av babiankillen
http://armorgames.com/play/3527/gemcraft-chapter-0

Tower defence som du kan sitta med till pensionen, skitskoj, har lagt många timmar där
Tack, ser kul ut! Blir att testa senare idag
Citat:
Ursprungligen postat av gronbuske
Jag tycker du ska kolla in Adventure quest! Det är askul men kan vara lite segt att komma in på under vissa tider på dygnet.
Adventure Quest har jag provat en gång, och det var en gång för mycket. Fyfan va det sög Tack ändå
Citera
2010-06-19, 01:41
Medlem
Ovcharkas avatar
Vill ha ett spel till Playstation 3. Nåt lir där man skjuter lite och sådär, men inte hjärndött mejande utan lite mer... Ja, jag vet inte. Tom Clancy kanske. Nåt av dom spelen. Vilket i så fall?
Citera
2010-06-19, 04:32
Medlem
Citat:

Peggle kanske vore nått?
Citera
2010-06-19, 13:55
Medlem
Threedots-deads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Vill ha ett spel till Playstation 3. Nåt lir där man skjuter lite och sådär, men inte hjärndött mejande utan lite mer... Ja, jag vet inte. Tom Clancy kanske. Nåt av dom spelen. Vilket i så fall?
Rainbow Six Vegas 1 & 2 är helt okej spel. Annars finns ju även Advanced Warfighter vilket är lite mer taktiskt. Finns även ett på G som heter... Future Soldier tror jag. Alla ovanstående är "Tom Clancy"-spel.
Army of Two-spelen kan också rekommenderas, speciellt om du har någon att spela Coop med.
Citera
2010-06-19, 15:21
Medlem
Gimp_offers avatar
Jag söker ett bra spel med kluriga bossar. I stället för att slå/skjuta i 10min så måste man hitta andra sätt att döda bossen. Det är till pc jag söker spelet till.
Citera
2010-06-19, 16:21
Medlem
elmaco-tacos avatar
Söker något skönt gibb till en relativt gammal dator ( ej krävande spel dvs. )

Helst STrategi eller sim spel testar allt!
Citera
2010-06-19, 17:09
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Threedots-dead
Rainbow Six Vegas 1 & 2 är helt okej spel. Annars finns ju även Advanced Warfighter vilket är lite mer taktiskt. Finns även ett på G som heter... Future Soldier tror jag. Alla ovanstående är "Tom Clancy"-spel.
Army of Two-spelen kan också rekommenderas, speciellt om du har någon att spela Coop med.

Stort tack från mig till dig. Advanced Warfighter blir det nog, har lite dålig erfarenhet av Rainbow Six. Gillar inte att springa runt i hus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in