2010-04-03, 01:30
Medlem
saftad_burks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BuzzB
Yes! Det var rätt har letat mig tokig efter det här spelet! Tusen tack!
Dagens goda gärning!
Citera
2010-04-03, 19:22
Medlem
svinlaaks avatar
Någon som kan rekommendera ett bra racingspel med multiplayer? Inte NFS.
Citera
2010-04-03, 20:19
Medlem
Jontasss avatar
Jag söker ett spel som jag spelade när jag var liten, tror det var på Super Nintendo eller något liknande.
Det gick ut på att man skulle springa omkring och skjuta, med sin lilla blåa gubbe..
Tror det hette något med Mega eller Master.. Hjälp?
Citera
2010-04-03, 20:33
Medlem
krillebois avatar
hej!

jag söker ett RPG eller MMORPG spel som har ett snygga utrustningar Ta och titta på cabal online så förstår nu ungefär vad jag menar, alltså stora utrustningar med maffiga vapen ! , lite som WoW:s system att ju högre level desto maffigare saker (oftast)

tack!
Citera
2010-04-03, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jontass
Jag söker ett spel som jag spelade när jag var liten, tror det var på Super Nintendo eller något liknande.
Det gick ut på att man skulle springa omkring och skjuta, med sin lilla blåa gubbe..
Tror det hette något med Mega eller Master.. Hjälp?

Megaman!
Citera
2010-04-03, 22:12
Medlem
Tagge123s avatar
Jag söker ett äldre spel, är osäker på om det är till Snes eller Nes, ska försöka beskriva så gott jag kan.

Man kan spela multiplayer och man är de 2st soldater/powerragners likande gubbar som springer framåt tillsammans i vågrät riktning och stöter på diverse fiender att skjuta ner, man kan få olika vapen genom att skjuta på olika symboler som dyker upp längs med banan, så som Laser vapen, olika mesiler osv. I slutet av varje bana stöter man på en boss som man dödar tillsammans.. Hoppas att dett hjälpt på något sätt. Kan inte komma på vad skiten heter..
Citera
2010-04-04, 00:29
Bannlyst
Goddag!
Tänkte spela C&C Generals häromdagen men skiten funkar ju inte till W7 Så jag undrar kort och gott om någon kan rekommendera något liknande?

Typ, ja, Generals, AoE.

Ska vara verklighetstroget, ha möjlighet att uppgradera och bygga ut sin by. Inte några andra spel i C&C-serien heller.

Tack
Citera
2010-04-04, 01:02
Medlem
Elmamans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagge123
Jag söker ett äldre spel, är osäker på om det är till Snes eller Nes, ska försöka beskriva så gott jag kan.

Man kan spela multiplayer och man är de 2st soldater/powerragners likande gubbar som springer framåt tillsammans i vågrät riktning och stöter på diverse fiender att skjuta ner, man kan få olika vapen genom att skjuta på olika symboler som dyker upp längs med banan, så som Laser vapen, olika mesiler osv. I slutet av varje bana stöter man på en boss som man dödar tillsammans.. Hoppas att dett hjälpt på något sätt. Kan inte komma på vad skiten heter..

Probotector
Citera
2010-04-04, 10:01
Medlem
gronbuskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SchKutt
Jag tror jag har det med nånstans.

Har för mig att det hette magic nånting....

Var tvungen att fuska mig igenom det när det bega sig, klarade verkligen inte skiten annars.

Nu hittade jag det jag tänkte på, rage of mages!

@Elmaman: Super Probotectors: Alien rebels heter det mer exakt eller det ursprungliga namnet: Contra 3: Alien wars
Citera
2010-04-05, 14:57
Medlem
Payneliciouss avatar
rape lay (stavning?) http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article6884251.ab
Citera
2010-04-05, 15:03
Medlem
TiniZs avatar
Jag söker ett Co-opspel till PS3 som är prisvärt och kul! Har CoD, Army of two och Fifa vi lirar tillsammans.
Citera
2010-04-05, 16:36
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TiniZ
Jag söker ett Co-opspel till PS3 som är prisvärt och kul! Har CoD, Army of two och Fifa vi lirar tillsammans.

Vet inte om Rainbow Six: Vegas 2 finns till PS3. Det är i så fall ett hett tips.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in