Letar efter ett flashspel jag spelade för några år sedan.
Man var typ en sträckgubbe (inte riktigt sträckgubbe men ja) som hoppade och sprang igenom olika banor.
Vet inte riktigt hur jag ska förklara mer, men det var stentufft.
Man var typ en sträckgubbe (inte riktigt sträckgubbe men ja) som hoppade och sprang igenom olika banor.
Tja, blev väldigt sugen på ett fightingspel till pc. inte nått orealistiskt. Vill att det ska vara mma,boxning osv. Vet nån om det finns nått hyffsat nytt sånt spel som är bra till pc?
Tja, blev väldigt sugen på ett fightingspel till pc. inte nått orealistiskt. Vill att det ska vara mma,boxning osv. Vet nån om det finns nått hyffsat nytt sånt spel som är bra till pc?
Det finns ju street fighter 4 till pc nu har jag för mig...
Kom helt sonika att tänka på ett väldigt gammalt spel jag nötte utav bara helvete när jag var en liten kid..
Det fanns två karaktärer som jag kommer ihåg, en brud och en joker och man skulle ta sig igenom olika fantasivärldar. Det ingick nog i äventyrsgenren.
Ganska säker på att spelnamnet innehåller (antagligen börjar) på "pand".
Kommer inte ihåg något mer förutom att man på någon bana skulle ta sig uppåt genom att använda spindelnät som studsmatta :P Spelet var i 2D men jag har för mig att bakgrunden var ganska välgjord..
EDIT: Kingkong, kom på det efter lite goggel. Pandemonium, fy fan vilket underbart spel!
EDIT2: Upptäckte även till stor lycka att spelet finns till iPhone! Woho!
Senast redigerad av phatzer 2009-11-27 kl. 10:40.