Tjo igen!
Har kollat igenom reviews på de spel som blivit länkade hittills, Geometry Wars 2 och Castle Crashers verkar vara några spel som jag tror skulle passa perfekt för det jag söker. Men jag har stött på ett litet problem, hittar inte dessa spel någonstans.
Bryter jag emot regler ifall jag ber om länk till torrent? Isåfall ber jag er länka i pm istället.
Tack på förhand :d
Spelen du söker finns på xbox live. Geometry wars 1 kostar 400 points, GW 2 Kostar 800 points och Castle Crashers kostar 1200 points
Kom på ett till game som skulle funka bra för dig, Tmnt turtles in time - reshelled eller vad det heter är också ett xbla game tror det kosta runt 800pts.
Spelade igenom batman: arkham asylum nyss och det jag gillade mest var fighterna mot "scarecrow" då man hamnar i något slags delirium eller drömliknande med hallucinationer. Jag söker något liknande spel till PC som är mer inriktat på just den genren med hallucinationer/vet inte vad som är på riktigt eller inte och allmänt förvirrande/läskigt.
Gärna i äventyr/action och första eller tredje-personsperspektiv.
Spelade igenom batman: arkham asylum nyss och det jag gillade mest var fighterna mot "scarecrow" då man hamnar i något slags delirium eller drömliknande med hallucinationer. Jag söker något liknande spel till PC som är mer inriktat på just den genren med hallucinationer/vet inte vad som är på riktigt eller inte och allmänt förvirrande/läskigt.
F.E.A.R. kanske skulle kunna vara något. Skrämmande och lite mardrömsliknande.
Söker ett RPG där man får spela fritt, alltså ungefär som i Fallout, Elder scrolls.
Man ska kunna spela som 'ond', skapa sin egen karaktär, helst ska det utspela sig i 'nutiden' och inte ha några 'övernaturliga' element samt att grafiken inte ska vara så hemskt dålig.
Är det någon som har ett förslag? Har spelat Vampire the Masqurade - Bloodlines så det behöver ni inte föreslå.
Söker ett RPG där man får spela fritt, alltså ungefär som i Fallout, Elder scrolls.
Man ska kunna spela som 'ond', skapa sin egen karaktär, helst ska det utspela sig i 'nutiden' och inte ha några 'övernaturliga' element samt att grafiken inte ska vara så hemskt dålig.
Är det någon som har ett förslag? Har spelat Vampire the Masqurade - Bloodlines så det behöver ni inte föreslå.