2009-11-06, 10:06
Medlem
Doffwards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skairat
Tjo igen!
Har kollat igenom reviews på de spel som blivit länkade hittills, Geometry Wars 2 och Castle Crashers verkar vara några spel som jag tror skulle passa perfekt för det jag söker. Men jag har stött på ett litet problem, hittar inte dessa spel någonstans.

Bryter jag emot regler ifall jag ber om länk till torrent? Isåfall ber jag er länka i pm istället.

Tack på förhand :d

Spelen du söker finns på xbox live. Geometry wars 1 kostar 400 points, GW 2 Kostar 800 points och Castle Crashers kostar 1200 points

/Doffward
Citera
2009-11-06, 11:39
Bannlyst
Jag skulle säga FIFA/NHL. Ifall teamworket är bra mellan er är det så satans kul!
Citera
2009-11-06, 11:54
Medlem
Typoopies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freebs
Söker spel som liknar shadowbane.
http://www.youtube.com/watch?v=Rt41nfQ_c7I

World of warcraft, torchlight, diablo, elder scrolls?
Citera
2009-11-06, 11:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Freebs
Söker spel som liknar shadowbane.
http://www.youtube.com/watch?v=Rt41nfQ_c7I
'
Möjligtvis WOW(inte rekommenderat ^^)
Silkroad
Conquer Online (inte så likt iofs)
Dark Messiah Might & Magic
Diablo 2/3.
Oblivion(Elder scrolls)
Fable
Citera
2009-11-06, 12:03
Medlem
Typoopies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gryathon
'
Möjligtvis WOW(inte rekommenderat ^^)
Silkroad
Conquer Online (inte så likt iofs)
Dark Messiah Might & Magic
Diablo 2/3.
Oblivion(Elder scrolls)
Fable

Skulle inte påstå att dark messiah är likt. Jämför du bilspel med fotbollsspel?

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_massively_multiplayer_online_role-playing_games här är en lista på MMORPG spel >_<
Citera
2009-11-06, 12:55
Medlem
zarrelitos avatar
Kom på ett till game som skulle funka bra för dig, Tmnt turtles in time - reshelled eller vad det heter är också ett xbla game tror det kosta runt 800pts.
Citera
2009-11-06, 17:09
Medlem
ungens avatar
Hallisar/dröm/delirium?

Spelade igenom batman: arkham asylum nyss och det jag gillade mest var fighterna mot "scarecrow" då man hamnar i något slags delirium eller drömliknande med hallucinationer. Jag söker något liknande spel till PC som är mer inriktat på just den genren med hallucinationer/vet inte vad som är på riktigt eller inte och allmänt förvirrande/läskigt.
Gärna i äventyr/action och första eller tredje-personsperspektiv.
Citera
2009-11-06, 17:13
Medlem
Sixfeetunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ungen
Spelade igenom batman: arkham asylum nyss och det jag gillade mest var fighterna mot "scarecrow" då man hamnar i något slags delirium eller drömliknande med hallucinationer. Jag söker något liknande spel till PC som är mer inriktat på just den genren med hallucinationer/vet inte vad som är på riktigt eller inte och allmänt förvirrande/läskigt.

Max Payne 1 & 2 bjuder väl rätt mycket på sådant?
Citera
2009-11-06, 17:14
Medlem
Ramaskriets avatar
Citat:
F.E.A.R. kanske skulle kunna vara något. Skrämmande och lite mardrömsliknande.
Citera
2009-11-06, 18:17
Bannlyst
Citat:

Manhunt är spelet för dig
Citera
2009-11-06, 19:01
Medlem
Raz.s avatar
Söker ett RPG där man får spela fritt, alltså ungefär som i Fallout, Elder scrolls.

Man ska kunna spela som 'ond', skapa sin egen karaktär, helst ska det utspela sig i 'nutiden' och inte ha några 'övernaturliga' element samt att grafiken inte ska vara så hemskt dålig.

Är det någon som har ett förslag? Har spelat Vampire the Masqurade - Bloodlines så det behöver ni inte föreslå.
Citera
2009-11-06, 19:02
Medlem
NicJays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raz.
Söker ett RPG där man får spela fritt, alltså ungefär som i Fallout, Elder scrolls.

Man ska kunna spela som 'ond', skapa sin egen karaktär, helst ska det utspela sig i 'nutiden' och inte ha några 'övernaturliga' element samt att grafiken inte ska vara så hemskt dålig.

Är det någon som har ett förslag? Har spelat Vampire the Masqurade - Bloodlines så det behöver ni inte föreslå.

Two Worlds iofs inte nutid
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in