2007-08-16, 09:55
Medlem
(:D)s avatar
det var på PC vad jag kan minnas, inte så jävla taskig grafik om jag minns rätt. Dendär magikern i vita munkdräkten är nått som jag minns så tydligt
Citera
2007-08-16, 15:31
Medlem
vart

finns det någon sida jag kan tanka WC III ? blir galen
Citera
2007-08-16, 15:59
Medlem
antagonistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av downstairs
finns det någon sida jag kan tanka WC III ? blir galen
Använd fildelningsforumet.
Sök på Warcraft 3 på t.ex ISOHunt så hittar du det du söker.
Citera
2007-08-16, 18:08
Medlem
Moridin2002s avatar
Någon som har tips på fightingspel med hyffsad grafik till datorn?

Gärna liknande Oni.
Citera
2007-08-16, 19:52
Medlem
nightstalkers avatar
Tja, nån som har tips på nåt fps-spel till PC.

Gillar när det är någon story med i spelet, t.ex. som i Max Payne eller Deus Ex som man lirade för länge sen. Så inte spel som typ Unreal tournament eller Halo.
Citera
2007-08-16, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nightstalker

Gillar när det är någon story med i spelet, t.ex. som i Max Payne eller Deus Ex som man lirade för länge sen. Så inte spel som typ Unreal tournament eller Halo.

Counter-strike.
Gärna 1.6
Citera
2007-08-16, 21:28
Medlem
SkinnyFistss avatar
Citat:

Jag har fått för mig att Halo har en riktigt bra story. :S
Jag skulle nog rekommendera Chronicles of Riddick. Storyn är.. inte den bästa (ganska standard Hollywood-action-rulle-story).. men den är presenterad på ett helt fantastiskt snyggt sätt.
Citera
2007-08-16, 22:09
Medlem
lordos avatar
Citat:

Halo har en riktigt bra story, ofta förbisedd tyvärr. Skaparna har fantiserat fram många mytologier osv...

No one lives forever-spelen har både underhållande spelstil och en berättarstil som kan jämföras med Bond-filmerna.

Operation flashpoint rekommenderas STARKT, en soldatsimulator (med story) där du har chansen att ratta tanks, helikoptrar och trabanter. Ett av spelhistoriens bästa! Finns massor med moddar till det också.
Citera
2007-08-17, 00:33
Medlem
nightstalkers avatar
Tack för tipsen Lordo, Skinnyfists och modernavalla

Moderna- hur skiljer sig CS 1.6 från den första versionen, spelade det en hel del när det kom!?

Ska testa Chronicles of Riddick och Operation flashpoint! Science fictionspel som Halo är jag tyvärr inte så förtjust även om storyn är bra.

Kom gärna med fler tips
Citera
2007-08-17, 01:30
Medlem
roaders avatar
Call of Juarez, F.E.A.R, Stalker har lite story sig.

Sen finns även Half Life 2 och Prey som är känns lite mer storydrivna.
Citera
2007-08-18, 12:24
Medlem
erikbes avatar
Jag söker lite äldre, lättsamma spel typ Worms-serien eller bilspel utav det mindre seriösa slaget
Citera
2007-08-18, 12:36
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Jag söker lite äldre, lättsamma spel typ Worms-serien eller bilspel utav det mindre seriösa slaget

Om du även vill ha ett lite äldre men ack så bra bilspel så kan jag tipsa om Motorhead. Underbart spel som skänkt många underhållande timmar till moi.

http://www.gamespot.com/pc/driving/motorhead/index.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in