Satan i gatan, det där såg ju inte illa ut. Tack, ska ladda ner det.
Citat:
Ursprungligen postat av DonHamp
Nu vet jag inte ens ifall ett fighting-spel i stil med UFC Undisputed finns till PC, och jag vill inte starta en ny tråd i onödan så jag ställer min fråga här:
Finns det några Bra fightingspel till PC? I så fall vilka? Vilka systemkrav bör fyllas?
Tack på förhand
Utbudet av fightingspel till PC är verkligen begränsat. WWE har åtminstone ett roligt, dock har det några år på nacken. Kan finnas något nyare men det är det enda jag spelat. Annars tipsar jag om 4D Boxing, den spelkänslan blandat med kicken av nostalgi är inte att leka med.
Jag söker ett spel, kanske 5år gammalt. Top down shooter, man var på en ganska liten karta, och det kom bara fler och fler monster så skulle man överleva så länge man kunde. Man kunde få olika vapen, powerups så som Slow time, speed up.
Men jag har ingen aning vad det heter, är fett sugen på att lira det igen.
kanske ngt med crimson...
Jag söker ett spel, kanske 5år gammalt. Top down shooter, man var på en ganska liten karta, och det kom bara fler och fler monster så skulle man överleva så länge man kunde. Man kunde få olika vapen, powerups så som Slow time, speed up.
Men jag har ingen aning vad det heter, är fett sugen på att lira det igen.
kanske ngt med crimson...
Tack på förhand
Nvm hitta det: Crimson Land
Ah det spelet kommer jag ihåg. Rätt kul.
Och musiken e skit tuff
Söker ett spel med mycket ekonomi, närmaste jag spelat har varit Railroad Tycoon och typ Simcity. Vill bygga och handla och ha mig
Förslag?
Gillade du Railroad Tycoon och vill ha ett liknande spel mer fokuserat på ekonomi så finns Big Biz Tycoon, som går ut på att dominera affärsvärlden. Det spelet är i min mening inte så bra dock.
Vill du ha ett som är lite mer ambitiöst och seriöst med inriktning ekonomi så skulle jag rekommendera Capitalism II, det spelet är riktigt bra.
Jag älskar hela GTA-serierna.
Jag älskar Age of Empires-serierna.
Jag diggade Heroes of might and magic.
Jag diggar Gangland, Constructor och Street wars.