2007-07-27, 01:14
Medlem
abdudenförstas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballexander
Då har vi kommit rätt i alla fall, ska försöka lite mer själv. Säg till om ni finner nåt.

U.R.B.A.N - The cyborg project hette det visst, finns att hämta hem här: http://www.acid-play.com/download/urban-the-cyborg-project/
(Funkar tyvärr inte för mig då jag har vista )
Citera
2007-07-27, 03:52
Medlem
Ballexanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abdudenförsta
U.R.B.A.N - The cyborg project hette det visst, finns att hämta hem här: http://www.acid-play.com/download/urban-the-cyborg-project/
(Funkar tyvärr inte för mig då jag har vista )

Tackar nu ska man prova den här gamla kioskvältaren igen

Varför inte ha både vista och xp?

Edit:
Fan verkar inte funka för mig heller, det kommer bara upp en svart dos ruta som sedans stängs utan att det kommer någon text i den.
Har provat att ändra till 98 och 95 kompabilitet finns det nåt annat man kan prova?
Citera
2007-07-27, 03:58
Medlem
tjaboooos avatar
Citat:
finns det nåt annat man kan prova?
Kommer inte ihåg namnet på programmet men ms har ett som emulerar en enkel pc med soundblasterkompatibelt ljudkort.

Startar programmet konfigurerar en hårddisk och sen installerar du windows98, provat de lite och verkade lovande.
Förmodligen går det att installera dos också om man vill, har för mej den emulerade processorn var en p2 233mhz.

microsoft virtual machine eller nåt linande hette det.

Finns ju även dosbox.
Citera
2007-07-27, 04:12
Medlem
gakashins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjaboooo
Är det så ont om settlersliknande spel ?

Testa The Guild 2 med expansionen Pirates of The European seas eller va det nu heter!
Citera
2007-07-27, 11:33
Medlem
abdudenförstas avatar
Citat:
Tackar nu ska man prova den här gamla kioskvältaren igen

Varför inte ha både vista och xp?
Har provat att ändra till 98 och 95 kompabilitet finns det nåt annat man kan prova?

Jag undrar också varför jag inte kör bådeoch .

Du kan ju testa att köra det genom DOS emulatorn DosBox. Bara att söka på google så hittar du vart man kan ladda ner där.
Citera
2007-07-27, 13:38
Medlem
Eidolons avatar
Jag söker ett spel med inriktning på eller med många inslag av krypskytte. Sniper Elite har jag spelat sönder vid det här laget, så det behöver ni inte tipsa om. Jag vill helst ha stora, öppna kartor där jag kan krypa runt med min bössa, men annat fungerar också. Singleplayer eller multiplayer spelar ingen roll. Några tips?
Citera
2007-07-27, 13:41
Medlem
RiddareRalfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eidolon
Jag söker ett spel med inriktning på eller med många inslag av krypskytte. Sniper Elite har jag spelat sönder vid det här laget, så det behöver ni inte tipsa om. Jag vill helst ha stora, öppna kartor där jag kan krypa runt med min bössa, men annat fungerar också. Singleplayer eller multiplayer spelar ingen roll. Några tips?
Det har ju dött ut ganska länge sen, men jag minns att det var riktigt kul att smyga runt hela banan som sniper i Battlefield 1945.
Du skaffar ett flygplan, kör runt hela kartan och letar efter ett berg eller något att ligga vid, har du tur har det placerats ut en ammobox där så du kan ligga där riktigt länge, så ligger du där och spanar och skjuter.
Citera
2007-07-27, 13:59
Medlem
Tjo!

Igår så spelade jag Guitar Heroes på Xbox 360 och jag undrar om det finns några liknande spel till PC?
Citera
2007-07-27, 14:04
Medlem
Teloahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anvand
Tjo!

Igår så spelade jag Guitar Heroes på Xbox 360 och jag undrar om det finns några liknande spel till PC?
Det finns något som heter Frets on Fire, man spelar med tangentbordet.

http://en.wikipedia.org/wiki/Frets_on_Fire
Citera
2007-07-27, 14:05
Medlem
Eidolons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiddareRalf
Det har ju dött ut ganska länge sen, men jag minns att det var riktigt kul att smyga runt hela banan som sniper i Battlefield 1945.
Du skaffar ett flygplan, kör runt hela kartan och letar efter ett berg eller något att ligga vid, har du tur har det placerats ut en ammobox där så du kan ligga där riktigt länge, så ligger du där och spanar och skjuter.

Ja, BF1942 är ganska dött nu. Hur är det att vara sniper i tvåan? Fortfarande totalt meningslöst att ens försöka klara sig utan fordon?
Citera
2007-07-27, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spoonfed
Jag söker ett spel som är Beta just nu, läste om det för några månader sedan. Tror det var på flashback, kan dock inte hitta tråden.

Spelet går ut på att man är en karaktär i ett globalt fotbollsspel, över internet då. Det ska helt enkelt vara som ett fotbolls online-rpg, där man utvecklas och värvas till större klubbar om man presterar osv.

Ingen aning vad det heter. Hjälp?

http://www.footballsuperstars.com/

Säkert detta spel du söker efter!
Citera
2007-07-27, 18:45
Bannlyst
söker spel likt fable

tja.. jag söker spel likt fable :P vet ni några?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in