2017-09-08, 16:05
Medlem
Nihennas avatar
https://www.youtube.com/watch?v=U8IWsDr79sI

Jag måste veta vad spelet vid 5:58 heter. Tänkte jag skulle visa det för min kompis... han som gillar att kolla på nakna tjejer...precis så.
Citera
2017-09-08, 16:14
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna

Jag måste veta vad spelet vid 5:58 heter. Tänkte jag skulle visa det för min kompis... han som gillar att kolla på nakna tjejer...precis så.

Var väl det Lirik streamade för nån vecka sen? House Party?
Citera
2017-09-08, 16:16
Bannlyst
Citat:

Snokade runt i kommentarerna, verkade vara ett spel som heter "House party".
Citera
2017-09-08, 18:35
Medlem
Dissociatives avatar
Tja, brorsan efterlyser ett spel han spela för ca 10 år sedan.

Spelet börjar på en skjutbana/bootcamp och sedan befinner man sig på ett fartyg i en hamn. Alltså ett krigsspel, han tycker sig minnas att det var ett tredjepersonsspel.

Någon som har någon aning?
Citera
2017-09-08, 19:33
Moderator
^Eazs avatar
Citat:

Det är house party som de andra säger och det är helt värdelöst, jag köpte det när jag såg det på en stream, men det spelet blir gammalt djävligt snabbt.
Citera
2017-09-08, 21:52
Medlem
jirlows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dissociative

Spelet börjar på en skjutbana/bootcamp och sedan befinner man sig på ett fartyg i en hamn. Alltså ett krigsspel, han tycker sig minnas att det var ett tredjepersonsspel.

kanske call of duty 4: modern warfare? inte tredjeperson, men det börjar på en skjutbana sedan är man på ett fartyg, dock inte i en hamn.
Citera
2017-09-08, 23:34
Medlem
Dissociatives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jirlow
kanske call of duty 4: modern warfare? inte tredjeperson, men det börjar på en skjutbana sedan är man på ett fartyg, dock inte i en hamn.

Nä det var inte det. Tror det är ett lite mindre känt spel då det inte var någon av de stora, dvs inget COD, BF eller MOH spel.
Citera
2017-09-10, 01:33
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dissociative

När du nämner ett fartyg så tänker åtminstone jag Arma 2. Vill minnas att något av de spelen började med just en skjutbana och sedan ett fartyg som tutorial för single player. Arma är väl för övrigt just tredje-/förstaperson.

https://www.youtube.com/watch?v=YnOSWrSOvzE
Citera
2017-09-10, 21:56
Avslutad
Kommer ihåg ett gammalt ps2 spel, där man ägde sin egen theme park. Tror de heter något med Thrill...
Citera
2017-09-10, 22:17
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hafflund
Kommer ihåg ett gammalt ps2 spel, där man ägde sin egen theme park. Tror de heter något med Thrill...
Thrillville?
Citera
2017-09-18, 10:46
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Under dagens P3 så var det snack om ett spel som var så här:

100 stycken spelare blir nersläppta på en Ö utan vapen, man ska försöka gömma sig, hitta ett vapen och stå som ensam spelare kvar?
Nån som vet vad jag svamlar om?

Och, om nån har spelat detta, är det så fräckt som jag tror att det är?
Det känns som att formatet i sig kan vara ruskigt spännande.

Som tidigare sagt så är PUBG det spel som alla svamlar om idag, men det finns mods till arma som pubg baseras på.

Det finns också ett spelläge i Fortnite nu som härmar pubg totalt, och gör det betydligt sämre.

Så PUBG gäller fortfarande, var dock med på att det är nära toppen av popularitet, precis som t.ex. H1Z1 har varit tidigare och the culling efter det. Personer kommer fortfarande spela det, men den extrema spelpopulation som finns nu, kommer antagligen inte finnas kvar jättelänge till.

Dock rekommenderar jag spelet varmt, det är det spel som går varmast på Steam just nu.
Citera
2017-09-18, 10:51
Medlem
Dr_Dollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N3ss3
Som tidigare sagt så är PUBG det spel som alla svamlar om idag, men det finns mods till arma som pubg baseras på.

Det finns också ett spelläge i Fortnite nu som härmar pubg totalt, och gör det betydligt sämre.

Så PUBG gäller fortfarande, var dock med på att det är nära toppen av popularitet, precis som t.ex. H1Z1 har varit tidigare och the culling efter det. Personer kommer fortfarande spela det, men den extrema spelpopulation som finns nu, kommer antagligen inte finnas kvar jättelänge till.

Dock rekommenderar jag spelet varmt, det är det spel som går varmast på Steam just nu.

Det lilla jag kollat på youtube så är som sagt kartan rätt så stor?
Det jag undrar över är - när vi är 5-10 spelare kvar, krymper själva "utrymmet" då, eller måste man springa runt och leta upp resterande spelare?
Och är det nedräkning som gäller när man landar, eller kör man på tills det är över?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in