Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-12-27, 00:26
Medlem
DelGriffiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Billab0ng
söker ett spel till PC! spelades runt ~98 tror jag. spelet kunde liras split-screen och är sett helt uppifrån. båda spelarna har ett garage med antal olika fordon (jeep, tank, helikopter mm.) och gick ut på att skjuta ner varandra tills ens fordon var slut..

tog man helikoptern och flög för långt ut i vattnet (utanför banan) blev man nedskjuten av en u-båt tror jag.. någon som känner igen? blir då evigt tacksam!

Return Fire?
Citera
2012-12-27, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DelGriffith
Return Fire?

haha! måste vara detta, kom dock inte ihåg det sådär.. var helt säker på att det endast var 2D.
tack som fan
Citera
2012-12-27, 15:14
Medlem
Conan Troutmans avatar
Hej, nån som vet vad detta spel heter? Jag har helt glömt bort namnet och hittar inte det på google. Jag blir snart tokig då jag inte kan komma på vad det heter!

Spelet är ca. 5-6 år gammalt och fanns till pc och xbox. Det var lite annorlunda, man spelade en polis men även en mördare har jag för mig. Det var typ vinter i New York och jag kommer ihåg en del i spelet när snuten kom o knacka på dörren och man var tvungen att gömma blodiga kläder i tvättmaskinen!

Har oxå för mig att spelet började på ett cafe.

Snälla hjälp mig!
Citera
2012-12-27, 15:22
Medlem
EdgeofEndings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conan Troutman
Hej, nån som vet vad detta spel heter? Jag har helt glömt bort namnet och hittar inte det på google. Jag blir snart tokig då jag inte kan komma på vad det heter!

Spelet är ca. 5-6 år gammalt och fanns till pc och xbox. Det var lite annorlunda, man spelade en polis men även en mördare har jag för mig. Det var typ vinter i New York och jag kommer ihåg en del i spelet när snuten kom o knacka på dörren och man var tvungen att gömma blodiga kläder i tvättmaskinen!

Har oxå för mig att spelet började på ett cafe.

Snälla hjälp mig!

Fahrenheit! Eller Indigo Prophecy som det heter i usa.
Citera
2012-12-27, 15:33
Medlem
Conan Troutmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EdgeofEnding
Fahrenheit! Eller Indigo Prophecy som det heter i usa.

Jaaa så hette det! Tack så mycket, nu kan jag sova inatt!

Bjuder på en länk om spelet: http://en.wikipedia.org/wiki/Fahrenheit_%282005_video_game%29
Citera
2012-12-27, 18:19
Medlem
Veeoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conan Troutman
Jaaa så hette det! Tack så mycket, nu kan jag sova inatt!

Bjuder på en länk om spelet: http://en.wikipedia.org/wiki/Fahrenheit_%282005_video_game%29
Finns att köpa på GoG.com för en hyfsat billig peng.
Citera
2012-12-27, 23:31
Medlem
ett racing spel där man kan antingen köra bil eller motorcykel,
två player spel även och om man har motorcykel kunde man ramla med den om man krockade med den som körde bil elr om man åkte in i någon vägg kanske. vad heter spelet?
Citera
2012-12-27, 23:32
Medlem
leabsurds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av linussoderlind
två player spel även och om man har motorcykel kunde man ramla med den om man krockade med den som körde bil elr om man åkte in i någon vägg kanske. vad heter spelet?

det kan vara vilket multiplayerspel som helst som har en motorcykel. ge en bättre beskrivning, till exempel vilken konsol, när du spelade det och hur det såg ut.
Citera
2012-12-28, 11:22
Medlem
Citat:
Om det är PS3, kanske något Motorstorm?
Citera
2012-12-28, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leabsurd
det kan vara vilket multiplayerspel som helst som har en motorcykel. ge en bättre beskrivning, till exempel vilken konsol, när du spelade det och hur det såg ut.

jag spelade det på xbox 360 för kanske 2 år sedan.
man var i en stadslig miljö, det var uppbyggt som en bana så man kunde inte köra utanför.
det var typ need for speed aktigt, jannafall med bilarna
man kunde även dra upp på bakhjul med motorcyklarna.
bättre en så kan jag nog inte förklara tyvärr :/ men hoppas någon vet vilket jag menar!
Citera
2012-12-29, 18:18
Moderator
^Eazs avatar
Tjosan.

Jag söker ett spel jag hade på vår chippade XBOX, var en bränd kopia kort sagt, dock iom att rummisen som ägde den flyttade så sålde han den ihop med spelen.

Spelet var 3dje person, sett snett upifrån, mer eller mindre classic hack'n'slash, men man kunde uppgradera sina vapen, fanns melee vapen, range vapen osv.

du lvlade gubben rakt igenom spelet (olika klasser som var starka på olika saker om jag inte helt missminner mig)

Var lite likt ett PC spel (som numera stängt sina servers som jag heller inte kommer ihåg namnet på) där man slogs på demoner i subways osv, kort sagt lite futuriskt Diablo känsla över det hela.
Citera
2012-12-29, 18:34
Medlem
Raverlilys avatar
Citat:
jag spelade det på xbox 360 för kanske 2 år sedan.
man var i en stadslig miljö, det var uppbyggt som en bana så man kunde inte köra utanför.
det var typ need for speed aktigt, jannafall med bilarna
man kunde även dra upp på bakhjul med motorcyklarna.
bättre en så kan jag nog inte förklara tyvärr :/ men hoppas någon vet vilket jag menar!

Midnight Club? Fast där är inte banorna stängda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in