• 1
  • 2
2009-10-09, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whak
Det dr gjorde varken till eller frn.

Till fregende talare, visst det funkar i IE men jag vill kunna nadvnda enbart Firefox.

Nu r inte jag FF-anvndare sjlv, men enligt vad du skriver skulle iaf jag se det som att det r ngot i FF sjlvt som stllet till med bekymret och d kanske en ominstallation av FF r det enklast?
Om det fungerar som det ska borde du kunna utesluta att det har att gra med anslutningen, vilket annars hade varit en trolig orsak.
Citera
2009-10-09, 11:01
Medlem
whaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjurran
Nu r inte jag FF-anvndare sjlv, men enligt vad du skriver skulle iaf jag se det som att det r ngot i FF sjlvt som stllet till med bekymret och d kanske en ominstallation av FF r det enklast?
Om det fungerar som det ska borde du kunna utesluta att det har att gra med anslutningen, vilket annars hade varit en trolig orsak.

Jag har iofs itne provat ominstallera.
Men eftersom det inte hjlpte fr den andra killen fast han hade ominstallerat s har jag inte testat.
Men jag kan prova det ikvll.
Och det r bara p Flashback jag har detta problem.
Citera
2010-03-27, 10:25
Medlem
Ngon som haft en lsning p detta problem? P flashback str det att certifikatet frfll 2010-06-17, som ju inte varit n?!?

Liknande meddelanden om att sidan r oplitlig kommer p flera sidor lite d och d, eller s funkar det ok nr man godnnt en gng.

Det r samma sak p firefox som internet explorer, och det gr tex inte att logga in p msn just (kanske r nt annat?). Felsker man s hittar msn inget fel. Gratisversionen av Avira anvnds p datorn.
Citera
2010-03-27, 10:28
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jisses
Kolla din dators klocka samt datum, frekvent fel r att man har fel datum p sin dator.
FAQ
Senast redigerad av epost72 2010-03-27 kl. 10:32.
Citera
2010-03-27, 14:24
Medlem
Stort tack! Klockan stod p september 2010.

Vet inte hur det blivit s, men det r tjejens brbara dator s det r inget jag har koll p. Batterierna r visserligen dliga, men d borde det vl sna fall inte bli rtt rtal om det skulle nollstllas...
Citera
2010-03-27, 14:32
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jisses
Stort tack! Klockan stod p september 2010.

Vet inte hur det blivit s, men det r tjejens brbara dator s det r inget jag har koll p. Batterierna r visserligen dliga, men d borde det vl sna fall inte bli rtt rtal om det skulle nollstllas...
Det r vl helt enkelt s att klockan drar sig rejlt efter tack vare ett dligt backupbatteri drav s blir det s att klockan hlls igng av att man emellant ansluter den till el.
En utav mina brbara tappar tiden i stort sett omgende pga av dliga batterier, nu uppmrksammas jag p detta genom att datorn klagar s fort man startar den.

Men om det finns ett uns av kapacitet i batteriet s kan den som sagt sacka efter utan att man mrker det och i din flickvns fall mste det ju vara s.

Lng utlggning men en trolig frklaring.

EDIT
Nu lste jag dligt klockan gick ju fre... d mste ngon ha stllt klockan fel.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in