2009-05-27, 22:13
Medlem
CXTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av man_över_bord
Dyslektisk.

~mand

Har du fått ditt sinne för humor bortskjutet under en filminspelning eller?
2009-05-28, 10:16
Medlem
Djurmos avatar
Det fanns en rolig diskussion på Facebooksidan, där en Maria undrar om FRB-lagen skulle kunna hjälpa i kampen mot alla FlashBackare... FRB-lagen behandlar nu mest hur banker hanterar inlånat kapital... lite svårt att se kopplingen men men, karl´n verkar ju überbegåvad och omger sig säkert bara med den yttersta eliten...
2009-05-28, 12:35
Medlem
Ta bort den här tråden annars kontaktar jag kommissionen!
2009-05-28, 13:19
Medlem
SnuFFs avatar
nu har ni snart SÄPO efter er.. så fort Rickard får nys om tråden så kommer han anmäla er.. han har kontakter högt uppsatta i svea rike
2009-05-28, 13:20
Medlem
Kläppskogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mojah
Ta bort den här tråden annars kontaktar jag kommissionen!
Haha, kommisionen! Right on!
2009-05-28, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xrated
Fyll gärna på med andra odödliga Castefjord citat och bilder!

Odödligt Castefjord-citat: "He’s not in it for the fame, just for the thrill of the hard work."

2009-05-28, 14:34
Medlem
Bender Crews avatar
Rickard Castefjord (Los Angeles, CA) skrev
klockan 13:02
Genom livet har jag skapat vänskap med både tungt kriminella och inom polisen. Mest via yrken som jag haft vid sidan om min karriär. Men jag blandar aldrig ihop dem, och det förstår dem. För många år sedan var jag kontaktperson till en av Sveriges tyngsta/farligaste torpeder. Vi kom varandra mycket nära och jag är skitlycklig för att han lever ett coolt liv i dag.

Mytoman nähä.
2009-05-28, 14:42
Medlem
tältpinnes avatar
Det är fan inte lätt att få tag i Castefjants filmer. Dead on arrival, Backyard Suicide samt Codename: Aphrodite är helt omöjliga att hitta. Hemligheten, från 2005, har inga seeds någonstans. Någon som haft bättre lycka?
2009-05-28, 15:50
Medlem
Damacys avatar
Rickard Castefjord (Los Angeles, CA) wrote
at 1:02pm
Genom livet har jag skapat vänskap med både tungt kriminella och inom polisen. Mest via yrken som jag haft vid sidan om min karriär. Men jag blandar aldrig ihop dem, och det förstår dem. För många år sedan var jag kontaktperson till en av Sveriges tyngsta/farligaste torpeder. Vi kom varandra mycket nära och jag är skitlycklig för att han lever ett coolt liv i dag.

Mannen, myten, legenden.

Edit: Såg att någon annan hann före...
2009-05-28, 17:49
Medlem
modo24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av X4rtiZ
Odödligt Castefjord-citat: "He’s not in it for the fame, just for the thrill of the hard work."

Haha ett underbart Citat För vår käre vän Vart säger han det , på sin hemsida elr?
2009-05-28, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av modo24
Haha ett underbart Citat För vår käre vän Vart säger han det , på sin hemsida elr?

Det fanns med förut på hans hemsida, tror dock han har redigerat bort det nyligen. Finns med i Googles cache om man googlar Rickard Castefjord.
2009-05-28, 22:04
Medlem
Skrupelfri Knöls avatar
Det här är mitt favoritcitat från Rickard "engelska är mitt förstaspråk" Castefjord.

Frågan är bara vad som åsyftas: subban eller MCn.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in