Citat:
Ursprungligen postat av TröttSvensk
Bara 76 st som läst domen
Där fick jag för att jag hämtade den åt er alla...

Jag tackar dig ödmjukast

Undrar om David Seisay aka "
D-Flex" var medveten om att Angela berättade för rätten att han har/hade potensproblem och att domen som nu är offentlig handling kan läsas av hela svenska befolkningen. Inte för att många skulle vara så intresserade av dessa Z-kändisar men lite roligt är det ändå. Om inte annat pinsamt! Att det svenska rättssystemet är förlegat är väl ingen hemlighet men att ge henne 100 h samhällstjänst!? Varför ens döma henne som skyldig när man inte ska straffa henne mer?
På sin blogg skriver hon att hon är oskyldig och i kommentarfältet till ett av inläggen blandar hennes mamma in sig i affären haha! Såhär skriver mamsen:
"Har INTE blivit ombedd att skriva dessa rader .Blir bara så förbannad att läsa om okunnigheten vissa har. A är inte dömd för INNEHAV eller att ha BRUKAT hon är dömd för SMUGGLING. Tyvärr så är fallet det att en mindre nogräknad fd. "vän" tog tillfället i akt att för egen ekonomisk vinning utnyttja en förvisso stark tjej såväl psykiskt som fysiskt men ack så blåögd. Försvinner garanterat med åren."
http://www.finest.se/userBlog/index.php?uid=21089&viewComments1198165=1&blogPage =4#comments_1198165
Låt Angela hora ut sig och mjölka sin blogg för allt den är värd, hennes 15 min kommer vara till ändo när nästa Robinson sänds.
Borde vi inte länka till domen på hennes blogg?