2009-05-27, 13:12
Bannlyst
Tjejer som röker cannabis är sexigt
Citera
2009-05-27, 14:52
Medlem
minschas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gahhhraw
Inte bara har du fuckat din menscykel, utan du har för evigt riskerat din förmåga att reproducera dig. De skador du tillfogar dig genom att röka cannabis är oåterkalleliga, och du är fucked för life, för cannabis är en DÖDSDROG!
Snart kommer din livmoder att förmultna och trilla ut från museriet ditt, och du kommer komma in i klimakteriet långt innan GUD bestämt det!

Det var som jag trodde då! Jag visste vilken risk jag tog när jag skulle dra första blosset, men pga min enormt dåliga uppväxt med utebliven fadersgestalt och min svaga karaktär så testade jag. Sen var det gjort. Jag var fast. Jag började känna hur det sved i halsen, men trots det forsatte jag envist att röka. Jag kände hur min kropp långsamt förmultnade från insidan, hur mina muskler ersattes med fett, hur min hjärnkapacitet minskade så radikalt så jag inte längre kunde föra ett normalt samtal. Jag blev nojigare och vågade inte längre gå ut, annat än för att fixa en bit.
Och nu.... Detta med mensen. Om jag bara hade anat när jag började, om jag hade lyssnat på all propaganda och varningar!

... nu kan jag inte ens föra mina svaga gener vidare och föda upp en ny generation av knarkare....
Citera
2009-05-27, 17:12
Medlem
Släng upp en bild här https://www.flashback.org/showthread.php?t=905527 så kan vi ju titta efter om du ser steril ut, det syns mycket tydligt när man rökt cannabis och blivit infertil
Citera
2009-05-27, 18:42
Medlem
litenbondes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minscha
Det var som jag trodde då! Jag visste vilken risk jag tog när jag skulle dra första blosset, men pga min enormt dåliga uppväxt med utebliven fadersgestalt och min svaga karaktär så testade jag. Sen var det gjort. Jag var fast. Jag började känna hur det sved i halsen, men trots det forsatte jag envist att röka. Jag kände hur min kropp långsamt förmultnade från insidan, hur mina muskler ersattes med fett, hur min hjärnkapacitet minskade så radikalt så jag inte längre kunde föra ett normalt samtal. Jag blev nojigare och vågade inte längre gå ut, annat än för att fixa en bit.
Och nu.... Detta med mensen. Om jag bara hade anat när jag började, om jag hade lyssnat på all propaganda och varningar!

... nu kan jag inte ens föra mina svaga gener vidare och föda upp en ny generation av knarkare....

Se det från den ljusa sidan! Du kan alltså knulla runt bäst du vill utan att oroa dig för något!
Citera
2009-05-27, 18:47
Medlem
Varulvs avatar
Flyttar denna till Medicin istället!

/Mod
Citera
2009-05-31, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av litenbonde
Se det från den ljusa sidan! Du kan alltså knulla runt bäst du vill utan att oroa dig för något!

precis, för man blir ju immun mot alla olika sjukdomar när man blir steril... lol
Citera
2009-06-02, 13:55
Medlem
litenbondes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Groundation
precis, för man blir ju immun mot alla olika sjukdomar när man blir steril... lol

Jag borde verkligen lära mig vilken ironi som faktiskt fungerar i skrift!
Citera
2009-06-09, 16:27
Medlem
minschas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av litenbonde

Det är äckligt att knulla runt ju

Btw så kom mensen, typ tre veckor försenad och varade bara i två dagar. Men den kom iaf! Varför det blev så konstigt vette fan, får se hur det blir nästa månad om den e lika fucked up då eller nåt.
Undrar fortfarande varför det blev såhär.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in