Ok, det kommer nog bli lite missförstånd innan vi reder ut denna. Eller inte, förhoppningsvis
Så, jag är moderator på en Facebook sida (runt 22K medlemmar, det är inte en svensk grupp).
Jag modererar som mig själv, alltså med min egen personliga FB profil. (Jag har anonymiserat min
personliga FB profil för ett tag sedan, men när gruppen var mindre runt 3K medlemmar så hade jag mig själv som profilbild samt att jag inte hade anonymiserat mitt profilnamn osv, osv. Men det är gjort sedan ett tag)
Utöver min personliga FB profil, så driver jag även två stycken FB sidor. Dessa två FB sidor
är helt anonymiserade sedan start. Så det är omöjligt att veta vem som driver mina två FB sidor (Bortsett från folket på företaget Meta då alltså)
Det var lite bakgrund.
På denna FB grupp, där jag är moderator, med 22K medlemmar, så vill jag göra inlägg där jag växlar till en av mina FB sidor och gör inläggen som den sidan. Alltså postar en kommentar i kommentatorsfältet, som en av mina FB sidor.
Det är inga problem att göra inlägg, jag har gjort ett inlägg.
Men nu till tiotusenkronors frågan. Kan en admin på en FB grupp, se i admin-verktygen att den FB sidan som lagt en kommentar, är samma som moderatorn (alltså jag som är moderator)? Kan admin koppla ihop det genom sina admin-verktyg?
Hoppas någon förstår vad jag frågar och vet svaret

.
(veh pi'ss)