Hej Flashback. Jag vet inte om jag har vänt mig i rätt forum, men det är så här att jag har blivit utleåst från mitt Facebook konto. Jag delade en länk på mitt personliga konto och efter det så fick jag detta meddelande:
"Ditt konto har spärrats tillfälligt
Misstänkt aktivitet har upptäckts på ditt Facebook-konto. Ditt konto har därför tillfälligt låsts som en säkerhetsåtgärd. Kontot kan ha missbrukats efter att du angett ditt lösenord på en webbplats som utformats till att se ut som Facebook. Den här typen av angrepp kallas för nätfiske (phishing). Läs mer i hjälpcentret. I de följande stegen går vi igenom en säkerhetskontroll som hjälper dig att skydda kontot och gör att du kan logga in igen.
Problemet är att när jag försöker via min dator eller mobil så kan jag inte trycka på fortsätt. När jag sedan sätter på VPN så kommer jag till två alternativ: Bekräfta via ett sms som jag skall få skickat till mig eller identifiera mina vänner, jag får varken ett sms till mitt nummer. Det bara laddar, och sen sedan stannar. Jag identifierar mina vänner så sker samma sak. När jag blir uppringd av deras automatiska service med koden så händer exakt samma grej, det bara laddar och stannar. Jag är desperat då jag driver många sidor som jag måste ha, jag var den enda adminstratören där. Tror ni att de har satt någon typ av block på IP nummer eller på mitt konto i sig?
Kan ni hjälpa mig luska fram Facebook kontakt nummer i Sverige eller till de som är chefer i Sverige?
https://ibb.co/yRNnL8s