2016-06-25, 22:00
Medlem
Hur gör man om 20 bilder till moviemaker så det funkar att lägga upp å facebook
verkar svårt att få till att funka ,nån jävla wlmp fil som inte går att convetera ,,eller?
Citera
2016-06-26, 23:45
Medlem
Vitgardistens avatar
Googlar jag mitt namn så får jag fram min facebook, och det går att se vilka sidor jag har likeat. Kan man dölja det? Hittar inte rätt funktion.
Citera
2016-06-27, 23:54
Medlem
csbillys avatar
Min omslagsbild på facebook blev felaktigt borttagen och nu är jag bannad i 30dagar, hur glr jag för att få det rättfärdigat? Så jag blir av med min ban och kan lägga upp fotot igen??
Citera
2016-06-28, 21:10
Medlem
kanelipullas avatar
En vän till mig delade den här texten nyss inne på facebook.
*(Alla era poster kan bli offentliga imorgon. Även de budskap som har tagits bort eller bilderna inte tillåtet. Det kostar ingenting för en enkel kopiera och klistra in
Bättre sent än aldrig är rätt. Kanal 13 nyheter pratade just om denna förändring i facebook är integritetspolicy. Jag ger inte facebook eller någon enheter associerade med facebook tillstånd att använda mina bilder, information eller tjänster, både tidigare och kommande. Genom detta uttalande meddelar jag facebook att det är strängt förbjudet att lämna ut, kopiera, distribuera, eller vidta andra åtgärder mot mig på grundval av denna profil och / eller dess innehåll. Innehållet i denna profil är privat och konfidentiell information. Kränkningen av privatliv kan straffas enligt lag (ucc 1-308-1 1 308-103 och romstadgan).
Observera: facebook är nu en offentlig institution. Alla medlemmar måste skriva en lapp så här. Om du vill kan du kopiera och klistra in den här versionen. Om du inte publicerar ett uttalande minst en gång kommer det att vara taktiskt tillåter användning av dina bilder samt informationen i profilen statusuppdateringar. Inte dela. DU MÅSTE KOPIERA OCH KLISTRA IN.. NU)*
Någon som hört om detta? Eller vet om det ligger nån sanning i det?
Citera
2016-06-28, 21:42
Medlem
kanelipullas avatar
Hittade nu info om den där påhittade texten inne på facebook.

http://www.metro.se/nyheter/nej-din-status-kommer-inte-att-bli-offentlig-pa-facebook/EVHpfB!9hxzAWJyBXKX2/
Citera
2016-06-30, 02:38
Medlem
Varför syns vissa vänner på min logg.
Det är 6 synliga vänner som är framme jämt men vissa som syns besöker jag sällan, kan det bero på att den personen besöker mig mer?
Citera
2016-06-30, 17:03
Medlem
Tsigalkos avatar
Hej! Om man vill lägga till en person som vän men det inte går hur gör man då? Har den personen ställt in på att bara den kan lägga till vänner eller? Mvh Tsigge
Citera
2016-07-02, 00:50
Medlem
utan.att.stannas avatar
Npgon som vet hur detta fungerar? Ingen kan lägga till mig, för att jag valt detta. Men vill heller inte bli funnen, ändå så dycker kollegor etc upp i bildrutan över personer jag kanske känner.. de har alltså sökt och hittat mig! Mitt namn på fb är mitt förnamn plus förnamnet baklänges.... ej skrivit mitt efternamn! Kan man söka på mobilnummret???
Citera
2016-07-03, 01:42
Medlem
Någon som vet om det finns nån hemsida eller tillägg som skickar automatiskt vänförfrågningar till folk ?

( Fråga inte vad jag ska ha det till, utan bara hjälp om du vet tack!! )
Citera
2016-07-03, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tsigalko
Hej! Om man vill lägga till en person som vän men det inte går hur gör man då? Har den personen ställt in på att bara den kan lägga till vänner eller? Mvh Tsigge

1. Personen har ställt in så det inte går.
2. Du har redan skickat en vänförfrågan till denna person en annan gång och hon har valt att neka dig och då får hon upp en ruta "Känner du denna person IRL?" och då har hon antagligen också svaret nej på den frågan = du kan inte skicka om vänförfrågningen.
Citera
2016-07-04, 13:07
Medlem
Uppdaterade nyligen Messenger appen i luren. Nu står "favoriter" med i listan. Mycket märkligt när några av dessa så kallade favoriter dyker upp som jag inte skrivit med överhuvudtaget. Vad baseras denna lista på? Uppenbarligen inte enbart på chatthistorik...
Citera
2016-07-04, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpa_mkt
Uppdaterade nyligen Messenger appen i luren. Nu står "favoriter" med i listan. Mycket märkligt när några av dessa så kallade favoriter dyker upp som jag inte skrivit med överhuvudtaget. Vad baseras denna lista på? Uppenbarligen inte enbart på chatthistorik...

Utvecklar frågan. Går det att ta bort personer från dessa favoriter? Har ett ex som jag har typ 80 k meddelanden med och har inte så många meddelanden skrivna med någon annan så vet inte hur man blir av med hen från listan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in