2015-07-20, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alcoholwanted
ACE i Sveavägen/Tunnelgatan. Du kommer inte bli besviken. Lätta tjejer också. Där kommer du garanterat in. Sen har du Marquise lite längre ner vid Sergels torg Sveavägen 9 men för mycket folk som leker rika och snobbigt samt noll sittplatser. Kristall på Kungsgatan med fri entré innan 23.00. Victoria vid Kungsträdgården. Tycker du ska förkröka på Lion bar som har öppet till klockan 3. Den är vid Sveavägen/Adolf Fredriks kyrkogata bredvid Webhallen. Skönt ställe med en övervåning där det finns soffor. Mycket billigt. Efter det är det bara att välja och vraka bland de nämnda klubbar som ligger i närheten. ACE bara 30 meter bort. Marquise i södergående riktning bara 300 meter bort.

Gott, tack för ett bra svar!
Citera
2015-07-29, 21:23
Medlem
namerlesss avatar
Någon som vet åldersgränsen på Slakthuset?
Citera
2015-08-03, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av namerless
Någon som vet åldersgränsen på Slakthuset?

Kolla Slaktuset på fekke . Där står det 21
Citera
2015-09-04, 23:29
Medlem
Lillarapunzels avatar
Orkar inte läsa igenom 76 sidor tråd, så ber om ursäkt i fall svaret redan finns skrivet någonstans.

Finns det någon nattklubb i Sthlm som har 18 års gräns?
Citera
2015-09-08, 16:32
Medlem
Grankulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillarapunzel
Orkar inte läsa igenom 76 sidor tråd, så ber om ursäkt i fall svaret redan finns skrivet någonstans.

Finns det någon nattklubb i Sthlm som har 18 års gräns?
Marquise har 18 års gräns och öppet till 05 istället för 03 som de flesta klubbar. Och så finns det klubb göta/ göta källare som också har 18 års gräns. Har inte varit på klubb göta, men marquise när jag var där, så var det inte en person över 21 iallafall. Eller Colloseum, 18 års gräns dem med

Så om ni alla är unga, dvs 18 så rekomenderar jag någon av dessa 3
Marquise
Göta Källare
Colloseum
Citera
2015-09-08, 16:35
Medlem
Grankulas avatar
Tjena! Min polare har inspark på idrots högskolan nu på lördag. Brukar aldrig vara inne i stockholm förutom om jag ska till typ drottninggatan. Så vart kan jag ta och föra lite med några kompisar som också ska till hans inspark? Vill gärna ha något ställe med billig sprit och som det är hyffsat lätt att ta sig till GIH sen när man förat klart.

Tack på förhand !
Citera
2015-09-28, 15:16
Medlem
diedarlings avatar
Hur är slakthuset nu för tiden? Längesen jag var där, å då var det fett vill jag minnas.
Citera
2015-09-28, 15:23
Medlem
Panzerschlaffses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diedarling
Hur är slakthuset nu för tiden? Längesen jag var där, å då var det fett vill jag minnas.
Fetare, svartfestarrangörer/technoarrangörer kör i princip varje helg.

Vilket datum ska du gå? Händer massa kul nu
Citera
2015-09-28, 15:32
Medlem
diedarlings avatar
helgen om två veckor, 9-10. behöver man regga sig nånstans?
Citera
2015-11-06, 23:01
Bannlyst
Jag söker uteställen i Stockholm med bra drag, ålder spelar inte roll men bara att det inte är nån stekare ställe.
Citera
2015-11-23, 22:14
Medlem
Va fan är golden hits för någon klubb i stockholm? Klientel? Lättraggat?
Citera
2015-12-03, 23:25
Medlem
IceEyess avatar
Överväger en avstickare till huvudstaden imorgon, och sannolikt lär det bli utgång.

Vilken nattklubb är det mest välbetänkta valet om man är ute efter hejdlöst ös på dansgolvet till tonerna av house/trance-musik och dylikt? 18+
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in