Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-05-24, 19:54
Medlem
Rubriken kan vara missledande då det är en chansning av källan på problemet.

Problemet:

Jag har nyligen inkasserat ett Logitech Illuminated Keyboard http://www.logitech.com/index.cfm/keyboards/keyboard/devices/4740&cl=US,EN.
Dioderna uti tangentbordet får sin behövda ström och således lyser, men tangentbordet är obrukbart förutom i BIOS. När jag kopplar in tangentbordet så vill Windows installera drivrutiner för maskinvaran, vilket, för det första jag har trott inte skall vara nödvändigt då drivrutinerna för tangentbordet skickas automatiskt och nämnvärt kan vara att jag installerat mjukvaran som medföljde tangentbordet. Jag har ej hittat information eller funktionella drivrutiner. Jag har provat med PS2.

Detta är ett problem, ett problem som jag skulle tacka er tusenfalt för förslag på troubleshooting.
Citera
2009-05-24, 20:41
Medlem
epost72s avatar
Börja med att berätta vad du har för windowsversion?
Citera
2009-05-24, 23:52
Medlem
Xp.
Citera
2009-05-25, 06:18
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Börja med att berätta vad du har för windowsversion?

Samt om du har ett servicepaket till OS?
Citera
2009-05-25, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Samt om du har ett servicepaket till OS?
Service Pack 3.

Ursäkta mig.
Citera
2009-05-25, 12:41
Medlem
Har du kanske någon kvarliggande drivis från ditt förra tangentbord? sånt kan stör vet jag av erfarenhet.

ifall de e så så rekommenderar jag att du tar bord både den drivrutinen och den nya startar om och installerar den nya drivrutinen.
Citera
2009-05-25, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanpuchi
Har du kanske någon kvarliggande drivis från ditt förra tangentbord? sånt kan stör vet jag av erfarenhet.

ifall de e så så rekommenderar jag att du tar bord både den drivrutinen och den nya startar om och installerar den nya drivrutinen.
Resultatlöst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in