2003-11-08, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ozze
Då e det lika bra att du tar bort mej som moderator på pass.
du är ganska snett ute - tänk före du skriver.
ha de bättre än mej

Citat:
Ursprungligen postat av admin
Det är tråkigt att förlora dig som moderator, då jag inte har haft några som helst klagomål på ditt arbete.

Precis. Dessutom var ozzes inlägg ovan skrivet sent en fredagkväll, då det är möjligt att han inte var ehm.. 'helt klar' i tankarna. Jag tror att ozze blir en bra moderator för det forumet. Han har dessutom gott om erfarenhet att backa upp sin kometens och han har dessutom bidragit mycket till FB på de forum han varit verksam inom. Att han visar ödmjuket visar ytterligare att han är en bra moderator. Därför bör du bortse från det inlägget admin.
Citera
2003-11-08, 16:19
Medlem
snickarns avatar
då tycker jag att reglerna ska ändras på pw.
ta bort det här me 2 varningar. varning eller bann ska komma från oss som är mod på pw. vi föreslår och admin kollar upp. men det är absolut fel att göra som admin gjort här. först banna sen köra över en mod utan att ta ett snack med denna först.
som jag sagt förut så har vi hållt på med detta länge och ozze en av dom som kört längs. vi vet vad vi gör. och det är väll därför som vi är där. för vi vet vad det handlar om.

så admin
gör det ända riktiga och ge tillbaks mod statusen till ozze.
för bättre kille hittar du inte
Citera
2003-11-08, 16:29
Medlem
enverhoxha99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snickarn
då tycker jag att reglerna ska ändras på pw.
ta bort det här me 2 varningar. varning eller bann ska komma från oss som är mod på pw. vi föreslår och admin kollar upp. men det är absolut fel att göra som admin gjort här. först banna sen köra över en mod utan att ta ett snack med denna först.
som jag sagt förut så har vi hållt på med detta länge och ozze en av dom som kört längs. vi vet vad vi gör. och det är väll därför som vi är där. för vi vet vad det handlar om.

så admin
gör det ända riktiga och ge tillbaks mod statusen till ozze.
för bättre kille hittar du inte

Ironi är tydligen bortslösat på detta forum....läs denna tråden (obs. upprepning) http://www2.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=92170 och säg sedan att ozze var (är) en bra moderator......såna som han klarar vi oss utmärkt utan....tycker ozze skall stå kvar vid sitt beslut att lämna som moderator....
Citera
2003-11-08, 16:30
Medlem
Mr Testhers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin
Det är tråkigt att förlora dig som moderator, då jag inte har haft några som helst klagomål på ditt arbete.

admin
Admin! Vi kanske inte alls behöver förlora ozze som moderator, kolla ozzes sista inlägg i tråden på Outlaw-forat (länk)!

Jag hoppas allt ordnar sig och att ozze får och vill komma tillbaka!
Citera
2003-11-08, 16:51
Medlem
snickarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Testher
Admin! Vi kanske inte alls behöver förlora ozze som moderator, kolla ozzes sista inlägg i tråden på Outlaw-forat (länk)!

Jag hoppas allt ordnar sig och att ozze får och vill komma tillbaka!

missa den tråden fullständigt
då löser sej de nog
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här