2009-05-24, 17:24
Medlem
Förstår inte riktigt varför raggare skulle speciellt misshandla sina fruntimmer? Resten stämmer nog ganska bra.
Citera
2009-05-24, 17:48
Medlem
Pimpies avatar
Vem/vilka blir raggare ?
* Personen som har blivit uppväxt med bilar och andra raggare.
* Bönder. Faller dock oftast in i den första kategorien.
* WT-volvo-pack med taskigt självförtroende.
Vad jobbar raggarna med ?
Dom riktiga raggarna, som verkligen brinner för motorer, jobbar så klart inom fordonssektorn. Men den största delen är nog arbetslösa och bidragstagande.
Vad har de för andra intressen ?
Bilar, brudar, öl och rock n´ roll fattar ni väl.
Varför vill man vara raggare?
För att passa in i en likasinnad målgrupp, eller för att passa in i en i ö.h.t.
Varför dunkar raggare i plåten ?
Tror att det är för att dunka takten till musiken, men då dom flesta saknar taktkänsla så blir bara.. dunkande.
Citera
2009-05-24, 17:55
Medlem
audios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pimpie
Vem/vilka blir raggare ?
* Personen som har blivit uppväxt med bilar och andra raggare.
* Bönder. Faller dock oftast in i den första kategorien.
* WT-volvo-pack med taskigt självförtroende.
Vad jobbar raggarna med ?
Dom riktiga raggarna, som verkligen brinner för motorer, jobbar så klart inom fordonssektorn. Men den största delen är nog arbetslösa och bidragstagande.
Vad har de för andra intressen ?
Bilar, brudar, öl och rock n´ roll fattar ni väl.
Varför vill man vara raggare?
För att passa in i en likasinnad målgrupp, eller för att passa in i en i ö.h.t.
Tror att det är för att dunka takten till musiken, men då dom flesta saknar taktkänsla så blir bara.. dunkande.
Vilken party pooper du är!
Citera
2009-05-24, 18:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Armson
Förstår inte riktigt varför raggare skulle speciellt misshandla sina fruntimmer? Resten stämmer nog ganska bra.

Inte jag heller. Men en polares f.d blev utsatt för grov misshandel för några månader sen. Mycket riktigt så var det en raggare som låg bakom detta, vid tingsrättsförhandlingarna framkom det att det inte var första gången han misshandlade kvinnor
Citera
2009-05-24, 18:02
Avslutad
Citat:

så måste det vara
Citera
2009-05-24, 18:28
Medlem
Pimpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av audio
Vilken party pooper du är!

Hehe.. Ptja. Jag tyckte det kändes fel att snacka allt för mycket skit om dom.. Jag har trots allt ett par stycken i min umgängeskrets, dock inte den stereotypiska 240-epa-patrioten.
Citera
2009-05-24, 19:41
Medlem
Citat:
Det där känner jag igen. Alltid översminkade fjortisar i baksätet med cider som tycker att det är coolt att åka bil samtidigt som de sticker ut huvudet och vrålar något som om dem hade Tourettes syndrom.

I framsätet sitter Tjock-Conny och Snus-Leffe och ser överdrivet nöjda ut över kvällens fångst och fjortisarna vet ingenting förrän de hamnar i Tjock-Connys pojkrum. En förklaring vad som händer och sker där inne behövs inte om inte någon vill försöka sig på en förklaring...

Va! Känner du också tjock-Conny och snus-Leffe?

Vad händer i pojkrummet?
Citera
2009-05-24, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apppe
Man märker hur du skriver att du är ett lysande exempel på en raggare!
Dom har oftast en hel grov lös i käften också och riktigt pantade

Nej, inte fan är jag en raggare. Känner dock en hel del "raggare". Men de är helt fullt normala grabbar som gillar att åka på cuising och dricka lite bärs, men vem gör inte det? De klär sig även helt normalt.

Även jag åker hellre runt i en riktig bil som tex Impala, än en Polo!
Citera
2009-05-24, 19:57
Medlem
Pimpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MackanXXX
Vad händer i pojkrummet?

Berättat av en av fjortisarna: http://www.sexnovell.se/novell/14490/hrt-i-rumpan/
Citera
2009-05-24, 21:03
Medlem
audios avatar
Citat:
Berättat av en av fjortisarna: http://www.sexnovell.se/novell/14490/hrt-i-rumpan/
Nä, fan... det där måste vara berättat utav Tjock-Conny eller Snus-Leffe.

Här är den sanna historian om vad som hände i Tjock-Conny's pojkrum efter fjortisrundan på stan. Eftersom att ölen tog slut så var de tvungna att åka och hämta mer och Tjock-Conny kunde inte hålla sig:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5104095.ab
Citera
2009-05-24, 21:29
Medlem
Schlomo ben Goys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av indianhej
Vem/vilka blir raggare ?
Alla som bor i Mariestad eller Tidaholm.

Det finns tre typer av raggare.

1. De som kan bilar. Kör en gammal amerikansk bil som de renoverat till tipptopp. Bilen är som ny, och har kostat åtskilliga hundra tusen att få i det skicket. Har jobb och lever svenssonliv.

2. De som inte kan bilar men låtsas. De kör en gammal Amazon eller något lik från 70-talet. Brukar synas och höras rätt väl eftersom de oftast är alkoholpåverkade. Brukar heta Benke. Saknar framtid.

3. Ungdomar som går fordon. Kör en ful sketen Volvo som de trimmat och pimpat på Biltema. När de växer upp brukar de bli som folk.
Citera
2009-05-24, 21:43
Medlem
Pimpies avatar
Citat:
Nä, fan... det där måste vara berättat utav Tjock-Conny eller Snus-Leffe.

Här är den sanna historian om vad som hände i Tjock-Conny's pojkrum efter fjortisrundan på stan. Eftersom att ölen tog slut så var de tvungna att åka och hämta mer och Tjock-Conny kunde inte hålla sig:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5104095.ab

Ja, låter allt som Tjock-Conny det där.

Citat:
Ursprungligen postat av Schlomo ben Goy
blablabla

1+, i guess.
Första gången jag skrev "1+" tror jag. Skål.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in