2026-07-29, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Idag har han varit på ett otrevligt polisförhör.
Vad det handlar om vill han inte berätta

Gissar förtal?
Våld i nära relationer?
Falsk angivelse?

Kan vara exakt vad som helst.
Citera
2026-07-29, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MREnzoWrange
Gissar förtal?
Våld i nära relationer?
Falsk angivelse?

Kan vara exakt vad som helst.

Är väl säkert alla andras fel också oavsett va de nu har sagt att han har gjort. Allt är en lögn
Citera
2026-07-29, 00:09
Medlem
grisigmuslims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Nu är han uppe på facebook igen.
Har fotat sig själv i spegeln halvnaken och skriver om den stora utbetalningen som han ska få av facebook idag

Han har ju Photoshoppat de bilderna.
Det står att hans inlägg har nått 3,7 miljoner eller vad det är men han har glömt ändra siffrorna bredvid. 6 personer har varit inne på dem mer än en minut. Så summnan han eventuellt får lär vara betydligt lägre. Några dollar kanske.
Citera
2026-07-29, 00:22
Medlem
grisigmuslims avatar
Jag kan säga en hel del om herr T.
Jag har kännt honom sedan 2003-2004 runt omkring.

Kan bekräfta att allt som skrivs om honom stämmer till 100%, det finns till och med mer skit som inte finns ute.
Han har alltid varit ett vidrigt svin som skulle hugga sin egen mamma i ryggen om det gynnade honom.
Han var ständigt otrogen, han kan inte hantera alkohol, han får storhetsvansinne när han dricker.

Det som hänt nu är troligvis en alkoholframkallad psykos.
Jag tycker synd om hans barn och alla han hänger ut men jag kan inte säga att jag inte myser när jag ser honom gräva sin grav djupare och djupare för varje dag.
Citera
2026-07-29, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grisigmuslim
Jag kan säga en hel del om herr T.
Jag har kännt honom sedan 2003-2004 runt omkring.

Kan bekräfta att allt som skrivs om honom stämmer till 100%, det finns till och med mer skit som inte finns ute.
Han har alltid varit ett vidrigt svin som skulle hugga sin egen mamma i ryggen om det gynnade honom.
Han var ständigt otrogen, han kan inte hantera alkohol, han får storhetsvansinne när han dricker.

Det som hänt nu är troligvis en alkoholframkallad psykos.
Jag tycker synd om hans barn och alla han hänger ut men jag kan inte säga att jag inte myser när jag ser honom gräva sin grav djupare och djupare för varje dag.
Synd om hans barn och familj ja.
Om han haft så många tjejer, hur har det gått till egentligen?
Utseendemässigt är han strax under genomsnittet, småländska är ingen sexig dialekt, tvärtom.
Hur har han lyckats få så många tjejer att släppa till?
Citera
2026-07-29, 01:53
Medlem
grisigmuslims avatar
Han har inte legat med i närheten av 100.
Han är så fruktansvärt motbjudande att jag är förvånad att någon velat se den lille kuken.
Citera
2026-07-29, 12:03
Medlem
Kan polisförhöret ha något att göra med att han "valt" att inte köra bil under en period? Han skryter ju om att att han åker kollektivt nu. Spontant känns han inte som en person som självvalt ställer av bilen. Trafikbrott/onykterhet?
Citera
2026-07-29, 12:21
Medlem
laughingducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LokaHallon
Kan polisförhöret ha något att göra med att han "valt" att inte köra bil under en period? Han skryter ju om att att han åker kollektivt nu. Spontant känns han inte som en person som självvalt ställer av bilen. Trafikbrott/onykterhet?

Då hade ni läst om hur fel polisen
Har .
Detta är något som hänt som inte går vända på ens för Klabbarparn.

Så därför ett besök på Jönköpingspolisstation för Klabbarparn
Citera
2026-07-29, 12:55
Medlem
pixiewings avatar
Undrar vad som krävde ett fysiskt besök hos Nässjöpolisen?
Citera
2026-07-29, 16:01
Medlem
laughingducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pixiewing
Undrar vad som krävde ett fysiskt besök hos Nässjöpolisen?

Intressant Klabbarparns ex med kille är väl skrivna i Jönköping.
Å inga ledtrådar får ni🤔
Citera
2026-07-29, 18:31
Medlem
pixiewings avatar
Facebook:

"Tror ni inte jag tänker själv över min situation? Idag är jag äntligen inskriven här i Jönköping i öppenvården eftersom jag druckit lite för mycket öl sista tiden och mått dåligt över att inte ha mina barn. Det är gruppterapi, återfallsprevention m.m som kommer pågå i sex månader. Det ska upprepas att detta är på EGET initiativ och har inget att göra med vad jag skrev igår om polisanmälan. Sen att jag skriver fritt och öppet har inget att göra med att jag druckit eller ej, det är sån jag är och alltid varit. Men har ju fått många kommenterar om att "sök hjälp" som jag inte svarat på eftersom jag sökte öppenvård redan i maj och det har varit handläggningstid fram till nu inom kommunen... Så nu vet ni det. Dags för en nykter Christian. Trevlig kväll ❤"
Citera
2026-07-29, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxitaxiiii
Är väl säkert alla andras fel också oavsett va de nu har sagt att han har gjort. Allt är en lögn

Nej var ju naturligtvis Crille som förhörde polisen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in