2026-07-13, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nannais
…. Och nu stängde nog Meta av honom igen! Hahaaa måste vara någon slags rekord!
Kollade upp detta, och för att tjäna pengar på Facebook krävs videoinnehåll, samt en följarskara betydligt mer omfattande än hans. Sån även det är rena fantasier från honom.
Citera
2026-07-13, 09:31
Medlem
Nu är hans privata konto (Chri*tian Sven**on) avstängt pga olaga hot m.m. så frågan är hur många minuter innan mannen utan hjärna dyker upp här?
Citera
2026-07-13, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nasenbluten
Nu är hans privata konto (Chri*tian Sven**on) avstängt pga olaga hot m.m. så frågan är hur många minuter innan mannen utan hjärna dyker upp här?

Det kontot är kvar för mig, men inte det andra!
Citera
2026-07-13, 16:27
Medlem
Vad håller dåren på med? Lägger ner sin Facebook med bara 10 min mellanrum och startar upp den igen lika snabbt . Upp ner upp ner . Fan kan ingen få honom att söka hjälp …. Ser honom som en som lätt skulle kunna ha ihjäl någon
Citera
2026-07-13, 22:16
Medlem
Så jävla trött på hans lögner om sin militära utbildning... Han tog 100p av totalt 180p. Gissa varför.... klunk klunk klunk. Han har aldrig jobbat som det hela... precis allt är lögner som han antagligen själv tror på
Citera
2026-07-14, 16:19
Avslutad
Varför försvinner han var sjätte timme och sedan kommer tillbaka? Jag behöver lite entertaining när jag sitter vid stranden. Annars blir jag uttråkad.

Vad säger ni? Tror ni på tandläkaren historia? Senaste inlägg innan han försvann.
Citera
2026-07-14, 16:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nannais
Kollade upp detta, och för att tjäna pengar på Facebook krävs videoinnehåll, samt en följarskara betydligt mer omfattande än hans. Sån även det är rena fantasier från honom.

Men när han visar typ 5000 dollar är det också lögn? Jag har sett bilder med att han tjänade 5000 $
Citera
2026-07-14, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmaten
Men när han visar typ 5000 dollar är det också lögn? Jag har sett bilder med att han tjänade 5000 $

Lär väl vara lätt fixat med Ai. Faller dessutom på sin egen orimlighet att Meta skulle betala för det där.
Citera
2026-07-14, 21:02
Medlem
Hans senaste inlägg på FB där han "recenserar" sina ex utseende är extremt märkligt.
Citera
2026-07-14, 21:59
Medlem
pixiewings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4pmovement
Hans senaste inlägg på FB där han "recenserar" sina ex utseende är extremt märkligt.

Ohh ja! Helt jävla galet.
Någon skrev och kommenterade att hen hade domen (interimistiskt t o m september) och gärna delade den.
Inte som har den här samt kan lägga ut?
Citera
2026-07-14, 22:18
Medlem
Ja herrejävlar. Den här snubben dök upp i mitt flöde på Facebook. Googlade och hittade hit. Ja vad säger man. Läste igenom lite vad han skrivit senaste tiden. Fy satan vad jag lider med hans barn. Hans ex. Ja alla som har en anknytning till idioten. Frisk är han ju inte…
Citera
2026-07-14, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CampyloBakter
Ja herrejävlar. Den här snubben dök upp i mitt flöde på Facebook. Googlade och hittade hit. Ja vad säger man. Läste igenom lite vad han skrivit senaste tiden. Fy satan vad jag lider med hans barn. Hans ex. Ja alla som har en anknytning till idioten. Frisk är han ju inte…

Jo killen verkar ha psykiska problem som fan. Alltid roligt att läsa kommentarerna på fb där alla skriver emot honom och han fattar inte att han är de stora problemet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in