Citat:
Ursprungligen postat av Mr Testher
Jag kanske skall förtydliga mig, jag är inte emot ditt förslag men jag är inte heller helt för det. Jag är emot det för att det finns användare som tror att det är helt ok att kalla varandra för t.ex. "idiot" för att någon annan gjort det i någon annan tråd utan åtgärd från moderator eller admin. Jag är för ditt förslag för att jag också tror att det kan bli rättvisare så. Tyvärr tror jag nog att alla inte är tillräckligt mogna ännu för denna förändring. Jag kanske ändrar uppfattning framöver när jag följer utvecklingen i den här intressanta diskussionen.
Skål & trevlig lördageftermiddag!
Skål själv Testher och tack för ett bra inlägg....jag tror lite tvärtom....jag tror att folk i allmänhet använder det språk som dom är vana vid, skriftligt eller muntligt. Därför tror jag inte att det kommer bli någon inflation i att använda diverse kraftutryck om man inför Thompas förslag på regel, tvärtom inbillar jag mig att det kan tillföra en ytterligare dimension till debatten om man slipper bry sig om att enver kallar hyland en rövpulare, såvida inte hyland själv tar illa upp. Detta var bara ett exempel, skulle aldrig falla mig in att kalla hyland för rövpulare:-)