Citat:
Ursprungligen postat av
killercan1
Greer är fake. Den där filmen där han samla ihop ett gäng UFO fanatiker för att kalla på två UFO:n som tydligt visar att det är två föremål som släppts från ett flygplan ..... Ni måste förstå att USA är ett stort land med mycket låg-intelligenta människor, det räcker med att du kommer på en liten grej, eller får ditt ansikte känt på nåt eller annat sätt, så kan du börja tjäna en massa pengar. Lägg på lite diagnoser där också, och så har vi en fin blandning av bajs.
Har väl en annan åsikt i frågan. Mycket av det han säger är trovärdigt och så länge inte motsatsen bevisats så tänker jag inte avfärda honom. Det är trots allt många fler människor som säger sig ha sett UFOs än människor som påstår att dom sett Gud. Ändå är religion helt legitimt medans tron på utomjordiskt liv ses lite som galenskap. Jag misstänker att det finns makthavare som gärna ser att UFO-troende betraktas som knäppa. Sanningen är att (ingen av oss vanliga människor) vet hur det ligger till med en ev kontakt med "ET" Jag är intresserad men ser ändå väldigt kritiskt på alla påstådda UFO-rapporter innan dessa fått en förklaring.