2009-05-26, 00:05
Medlem
Sven Hagströmer är nog också av adlig börd då Hagströmer är en adlig ätt, tror knappast han gift sig till det namnet eller liknande då han verkar vara en halvskön pajsare hehe
Bara namnet på Wilhelminas företag är ju ytterst osmakligt då hon skriver "Countess of Sweden"
Citera
2009-05-26, 00:29
Medlem
NolaDarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrkeso
Vilket gym tränar hon på? Jag har även läst i nån iq-befriad blogg att hon verkar vara väldigt kontaktsökande..
http://metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.7277439 sök på wilhelmina.

Hennes tidigare äktenskap kanske är det hon menar när hon sa att hon gjort bra investeringar när hon var yngre och därför bara behöver jobba 40% - månatligt underhåll? Eller kanske inget äktenskapsförord?

Hursomhelst, väldigt spännande person!

tänkte exakt samma sak om den sk investeringen

fattade aldrig storheten med den där babykudden, spec inte att den skulle vara "sexig".

tycker inte att hon verkar vara så spännande. visserligen ska hon ha visst beröm för att hon vågar satsa på sina idéer. dock så verkar hennes idéer suga. dels en ointressant tv-kanal med uppklädda "värdinnor" vilket är en otroligt dammig inramning, gäsp, och dels en babykudde som intre kändes särskilt unik.
Citera
2009-05-26, 19:10
Bannlyst
Såg denna tråd högst upp i skvallerforumet för några dagar sedan och la bara märket till namnet och "gick förbi".

Dock har jag just sett Draknästet på SVT24 och jag kom direkt ihåg att jag kände igen namnet från en FBtråd, som helt plötsligt blev väldigt mycket intressantare

Däremot får jag inte ihop ekvationen med att gå till investerare om hon söker en aktör? Hade hon flumma omkring lite och låta någon av drakarna sköta företaget?
Citera
2009-05-26, 20:04
Medlem
pettssonkattens avatar
Kan ingen som har koll svara på om det är Erik Wachtmeisters ex?
Citera
2009-05-26, 20:13
Medlem
FritzDaCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pettssonkatten
Kan ingen som har koll svara på om det är Erik Wachtmeisters ex?
Syster är det mest troliga. Wilhelmina efter farsan Wilhelm.
Kan ingen knalla till biblioteket och ta en titt i adelskalendern?
Citera
2009-05-27, 12:52
Medlem
Geres avatar
F d fru, inte syster!

Nej, Monika Wilhelmina Wachtmeister är Erik Wachtmeisters f d fru, kan kolla detaljerna i "sladdran" när jag kommit hem. Och hon är ursprungligen från Polen.
Citera
2009-05-27, 12:56
Medlem
FritzDaCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gere
Nej, Monika Wilhelmina Wachtmeister är Erik Wachtmeisters f d fru, kan kolla detaljerna i "sladdran" när jag kommit hem.
Tack!
Citera
2009-05-27, 14:21
Medlem
Dessutom finns det en till. Så vill man se hur hon möjligtvis såg ut innan Botox? och liknande så leta upp en bild på tvillingen.
Citera
2009-05-27, 14:40
Medlem
Kan tillägga:

Erik född 1955. Gifte sig 1998 med Monika, skild 2001. Född i Luban Polen uppges vara Civ ek, statsvetare Dipl och Science Po.

En dotter född 1994
Citera
2009-05-27, 23:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold
Med ett sådant namn så har man min respekt.

Wow! Surprise, surprise! Direkt kan jag säga det raka motsatta av livslång erfarenhet.
Citera
2009-05-27, 23:47
Medlem
Geres avatar
Mer fakta

"ERIK Wilhelm *1995 16/1, BA, MBA, dipl INSEAD, Verkst. dir o grundare AsmallWorld, Ltd (Stockholm) G: 1 1998-01m (m MONIKA Wilhelmina Kanicka); 2 2004 19/6 LOUISE Helena Andersson Austern, * 1978 28/4, marknadschef o grundare av ovan nämnd företag.

Dotter i 1:a giftet:

Anna Ebba Louise, * 1994 25/10"

Sin BA har han ifrån Georgetown Univerity, och INSEAD är ju en känd "elitskola"

Var Monkan kommer ifrån har jag ingen aning om.....

Det inom citationstecken från senaste adelskalendern...att han inte skriver mer om sin dotters mor kan ju vara ett tecken...

Och han är son till f d Washingtonamabassadören Wilhelm W...
Senast redigerad av Gere 2009-05-27 kl. 23:53.
Citera
2009-05-27, 23:49
Medlem
Geres avatar
Också en liten till...

1 : o = Priomo = första, blir en smiley, liksom 2 : o = segundo = andra....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in