Citat:
Ursprungligen postat av Obersturmfuhrer
---Därför tycker jag att de som som försvarar SMR ska ta och gå med SMR och se hur det är själva. Jag har varit med och sett hur det är därför ser jag min egen uppfattning som betydligt mer befogad.
Jag noterar dina åsikter och respekterar din ståndpunkt - det är bra att du ger uttryck för kritik av det du uppfattar som fel med SMR:s organisation och kollektiva mentalitet. Om det exempelvis är sant att någon aktivists flickvän tillåtits uppvigla till misshandel av aktivister hon inte gillade är det givetvis ytterst felaktigt och oprofessionellt - så bedrivs inte politisk aktivitet.
Jag tänker inte ansluta mig till någon organisation överhuvudtaget, det passar inte mitt skaplynne, jag har svårt att underordna mig även om jag personligen är en mycket lojal individ - men inte heller kommer jag att ägna mig åt generaliserande förkastelsedomar över de av överhet och media och anarkokommunistpöbel så hatade "nazisterna" eller "högerextremisterna", oavsett om det rör sig om Motståndsörelsen, Folkfronten, Info 14, de Fria, Nationaldemokraterna, identitärer eller icke-organiserade.