Energizers har jag bara testat Xtenzion och det fungerar, men man får ju räkna med att det är lagligt och inte alls att jämföra med nåt olagligt. Xtenzion är 550mg Ehpedra och 250mg Guarana om jag inte minns fel. Guarana innehåller ju koffein så det boostar lite. Vad som händer är att du får riktigt bra energi och sköna rysningar i kroppen. Precis när jag tagit det satt jag och lyssnade musik och rät som det var kom jag på mig själv att digga med med varje kroppsdel, gick upp i korridoren och sprang med som en dåre (jag är aldrig så pigg annars). Hade även lite extra stora pupiller och hela familjen var hemma så såg kanske lite skumt om jag gick runt med stora pupiller och såg rastlös ut så jag drog till en polare. Precis när jag kom ut kändes det nästan som om benen rörde sig av sig själva så jag sprang hela vägen hem till han (ca 1 km) och jag springer aldrig annars

Hade även sköna rysningar i hårbottnen (judehatt) + att fingrarna blev mycket känsligare, värme och känsla typ smekte fingrarna. Det är typ vad som händer, du blir absolut inte hög av dom, tänkt det som att du tagit 20 koffeintabletter men utan alla bieffekter som kommer av koffein vid så höga doser.
Men om du ska köpa så rekommenderar jag nog dig att köpa Supercaps och ta med kanske 2,3 koffeintabletter, kan tänka mig att det blir ännu bättre effekt.