2010-03-24, 23:49
Citat:
Ja, jag tror ju inte direkt att det gör det hela bättre. Som jag har tagit upp tidigare i tråden, man matas ju mycket med hur otroligt många unga tjejer som mår dåligt av allt. Men inte ett ord om unga killar, dom mår inte dåligt. När jag gick i skolan mådde jag dåligt psykiskt men att säga det som kille gjorde man inte för som sagt, killar mår inte dåligt. Det är (var iaf) ett icke existerande problem.
Ursprungligen postat av Binkermuniten
Och alla de här kvinnor-drabbas-värst drabbar män mest...eh öö nej kvinnor ska det vara.
Vem drabbas mest av det här?
Man kan naturligtvis ibland tala om att flest av något kön drabbas, men är det i regel så intressant. Har inte det där snart överlevt sig själv?
Det är nog varken roligt för män eller kvinnor att det ser ut så här. Är det flest kvinnor som skriver då? De kanske ÄR värst också.
Män är mest kriminella men kvinnor är värst på att skriva kvinnor-drabbas-värst-artiklar?
Kriminalvården - värst för män!
Vem drabbas mest av det här?
Man kan naturligtvis ibland tala om att flest av något kön drabbas, men är det i regel så intressant. Har inte det där snart överlevt sig själv?
Det är nog varken roligt för män eller kvinnor att det ser ut så här. Är det flest kvinnor som skriver då? De kanske ÄR värst också.
Män är mest kriminella men kvinnor är värst på att skriva kvinnor-drabbas-värst-artiklar?
Kriminalvården - värst för män!

Det var ju en kvinna som gjorde en undersökning på en sjukdom som när jag läste om den drabbade män och kvinnor precis lika mycket, den diskriminerade ingen
Då kan man ju undra varför hon enbart hade undersökt kvinnor...Visst, ibland är det skillnad mellan män och kvinnor och ibland "drabbas kvinnor" värst men att alltid utmåla dom som offer och lyckas vända precis varenda lilla sak till något dåligt för kvinnor snarare stjälper än hjälper dom.