Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2009-05-15, 09:41
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koenigsegg.
Åh shit, har den sånna problem också. Den har skitmycket smarta funktioner, men saknar mycket grundläggande.

Men som sagt, den är relativt ny än så länge och de tänker fixa det i framtiden vad jag hört. Är ju trots allt inte alls så länge sedan som den första stabila versionen kom ut...
Citera
2009-09-22, 12:08
Medlem
Har stött på ett väldigt irriterande problem med Songbird. Problemet är att när jag dubbelklickar på en låt så lägger den sig i kö istället för att, som jag vill ha det, börja spela direkt. Samma sak gäller när jag vill lyssna på ett album, när jag kör igång den första låten på albumet så förväntar jag mig att resten ska börja spela också men icke.

I och med det här problemet så måste jag, för att höra ett album, först lägga till alla låtar i Now Playing List vilket är otroligt irriterande.

Vet inte riktigt hur det här kan ha inträffat, använde det felfritt ett par månader men för några veckor sedan så slutade det bara att fungera. Hoppas verkligen någon har en lösning då jag utöver det här problemet tycker programmet är fantastiskt.
Citera
2009-09-22, 18:41
Medlem
kanulas avatar
Diskussion → Support
/Mod
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto