Jag jobbar numera i Kista och går oftast till Kistagallerian på lunchen. Problemet för mig är att jag undviker kolhydrater och då har jag bara sett följande alternativ:
Ett American BBC-hak som erbjuder smaklös och tråkig Caesarsallad med kyckling. (Dock är det ingen riktig Caesarsallad då den inte innehåller ansjovis.)
Ett Thai-hak med två soppor. Räksoppan innehåller fyra räkor. Märkligt nog frågar de alltid om jag vill ha ris till soppan.
Kebabsallad - perfekt för den som vill hålla nere kolhydraterna.
Diverse sallader där man ofta kan komponera sin egen rätt.
Kan ni tipsa om fler rätter i Kistagallerian eller däromkring med lite kolhydrater? (Idag ska jag testa Boscherian.)
__________________
Senast redigerad av Fickludd 2009-05-14 kl. 08:44.