2009-05-14, 08:34
  #1
Medlem
Fickludds avatar
Jag jobbar numera i Kista och går oftast till Kistagallerian på lunchen. Problemet för mig är att jag undviker kolhydrater och då har jag bara sett följande alternativ:

Ett American BBC-hak som erbjuder smaklös och tråkig Caesarsallad med kyckling. (Dock är det ingen riktig Caesarsallad då den inte innehåller ansjovis.)

Ett Thai-hak med två soppor. Räksoppan innehåller fyra räkor. Märkligt nog frågar de alltid om jag vill ha ris till soppan.

Kebabsallad - perfekt för den som vill hålla nere kolhydraterna.

Diverse sallader där man ofta kan komponera sin egen rätt.

Kan ni tipsa om fler rätter i Kistagallerian eller däromkring med lite kolhydrater? (Idag ska jag testa Boscherian.)
__________________
Senast redigerad av Fickludd 2009-05-14 kl. 08:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in