2011-05-28, 14:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av YONI
Galenskaperna blir värre och värre..

"Bland hennes saker hittades då en sönderriven kjol - som tillhörde kriminalvården.
Christine Schürrer förnekar att hon medvetet rivit sönder kjolen, utan säger att den var sliten. Det tror inte kriminalvården på - därför har man beslutat att hon ska stå för kostnaden: 142 kronor och tio öre."

Hotar att polisanmäla
Beslutet har gjort tyskan rasande - och hotar nu att göra polisanmälan. Hon vill också att SKL, statens kriminal*tekniska laboratorium, undersöker hur skadorna på kjolen uppkommit.

http://www.expressen.se/nyheter/1.2452083/schurrer-i-storbrak-pa-kvinnofangelset

Jag håller med dig Yoni, cs visar mer och mer av sin galna personlighet. Kallix skämt på föregående sida, visade sig vara ett alternativ för cs.

Jag ser framför mig att dna från christina elgström hittas på kjolen..dreggel och lite hårstrån från något "hett" möte i besöksrummet..det är svårt att sluta skratta just nu..
Citera
2011-05-28, 15:57
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Jag håller med dig Yoni, cs visar mer och mer av sin galna personlighet. Kallix skämt på föregående sida, visade sig vara ett alternativ för cs.

Jag ser framför mig att dna från christina elgström hittas på kjolen..dreggel och lite hårstrån från något "hett" möte i besöksrummet..det är svårt att sluta skratta just nu..

...o din kommentar gjorde det ju inte lättare!
Att sluta skratta alltså!
Jösses Amalia vilken toka!
Nu är hon kränkt igen stackars kraken. Vilke tur att hon inte är på fri fot o har möjlighet att slå ihjäl personalens barn kan jag tänka! För det skulle hon banne mej överväga!
Förstår ni nu vilket jobb de gjorde på häktet i Västerås för att hålla henne å gott humör för att hon ev skulle samarbeta i förhören?
En stor eloge till förhörsledaren!

Det skulle vara intresant att höra hur Tulpanen, eloge o Swerren ser på det här nu?
Har hennes beteende nu inget samband med några mord eller?
Tycker ni oxå att SKL ska titta över kjolen?
Senast redigerad av miapetter 2011-05-28 kl. 16:29.
Citera
2011-05-28, 16:23
Medlem
miapetters avatar
Förresten....
Ser ni nu, ni som ansåg att sveket T gjort måste varit stort...
Om man rör upp ett sånt här rabalder för en kjol så kan det (vilket jag själv är säker på sedan tidigare) mycket väl vara så att "sveket" som sådant bara var att hon blev dumpad efter en semesterflirt. Tragiskt,tragiskt som fan!

En liten reflektion:
De intagna på rättspsyk - Karsudden gör inte mycket annat än att anmäla personalen för olika former av "övergrepp". Poliserna i Katrineholm har fullt upp att "utreda" skiten.....
En liten jämförelse bara.....
CS = frisk???
Senast redigerad av miapetter 2011-05-28 kl. 16:43.
Citera
2011-05-28, 16:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Förresten....
Ser ni nu, ni som ansåg att sveket T gjort måste varit stort...
Om man rör upp ett sånt här rabalder för en kjol så kan det (vilket jag själv är säker på sedan tidigare) mycket väl vara så att "sveket" som sådant bara var att hon blev dumpt efter en semesterflirt. Tragiskt,tragiskt som fan!

Det är väldigt avslöjande för hur man fungerar som människa. Att man ens kommer på idén att försöka få polisen att lägga ner tid på kjolen och dessutom då blanda in SKL.. ja det blir svårt att hålla sig för skratt trots allvaret i det hela. Helt sanslöst.

Och kan man gå loss så här för en kjol och 149 kronor och tio öre eller vad det var så är man konstig i grunden och man kan ana vad en upplevd större kränkning kan orsaka för reaktioner.
Citera
2011-05-28, 16:40
Medlem
miapetters avatar
Nu är hon ju tack o lov bakom lås o bom..
I frihet hade hon nog blivit farlig även i denna situation.
Citera
2011-05-28, 18:16
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Här är underlag till CS slitna trasiga kjol.
http://www.scribd.com/fullscreen/56528444?access_key=key-21c749y0iypdualv0tvc
Citera
2011-05-28, 19:03
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tulpanpernilla

Tack!
Håller du inte med om att CS överreagerar liiiite nu?
SKL......
Citera
2011-05-28, 19:18
Bannlyst
Citat:
Tack!
Håller du inte med om att CS överreagerar liiiite nu?
SKL......

Inte till mig men osökt kom jag att tänka på att hon kanske överreagerar när hon inser att den som i förtroende fått fullmakt till samtliga handlingar rörande CS sprider allt om henne vind för våg på nätet...
Eller för att hon får mindre "gåvor" nu när det blivit extraskatt på baginbox vinerna...
Citera
2011-05-28, 19:31
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Inte till mig men osökt kom jag att tänka på att hon kanske överreagerar när hon inser att den som i förtroende fått fullmakt till samtliga handlingar rörande CS sprider allt om henne vind för våg på nätet...
Eller för att hon får mindre "gåvor" nu när det blivit extraskatt på baginbox vinerna...

Hade det här varit Facebook hade jag klickat på "GILLA"!
Citera
2011-05-28, 19:43
Bannlyst
Citat:
Hade det här varit Facebook hade jag klickat på "GILLA"!

Jag hade också klickat på gilla..
Det är väl tur att man kan skratta åt eländet. Det är svårt att hitta en person som är mer lättkränkt än cs. Otroligt tragiskt bara att två små oskyldiga barn fick råka ut för hennes vrede när hon inte klarade av att bli dumpad. cs klarar helt enkelt inte av den minsta motgång och vi får vara tacksamma att hon idag enbart kan gå lös på sina kläder. Undrar om cs någonsin erkänt, eller har stått för något hon gjort?
Citera
2011-05-28, 22:53
Medlem
Kallixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tulpanpernilla
Woine, woine, här försöker man vara lite lustig i ett inlägg, sedan överträffar verkligheten dikten! Vad kommer det här "fallet" kosta att utreda? Intressant att barnamörderskan sätter sitt hopp till polis och SKL.

Tack Tulpanpernilla! Bra att du fixade handlingarna! Kul att du, precis som beaver_se och Mariooo, äntligen tagit ditt förnuft till fånga. Välkommen!
Citera
2011-05-28, 23:10
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallix
Woine, woine, här försöker man vara lite lustig i ett inlägg, sedan överträffar verkligheten dikten! Vad kommer det här "fallet" kosta att utreda? Intressant att barnamörderskan sätter sitt hopp till polis och SKL.

Tack Tulpanpernilla! Bra att du fixade handlingarna! Kul att du, precis som beaver_se och Mariooo, äntligen tagit ditt förnuft till fånga. Välkommen!
Det här har ju inget med mordfallet att göra.
I denna kjolaffär så överdramatiserar både CS och krimvården över en sliten kjol ala 142:10 kr.

SKL har fått tagit emot en hög av loppiskläder från åklagaren FG så det skadar kanske inte att de undersöker hinsans kjolmysterium,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in