2009-05-12, 18:08
Medlem
xakis avatar
hej!

allt börjar för någon månad sen hadde köp en 8mg subotex.
kom hem ladda linan vid databordet drog upp det, effter 1.5 timme börja jag må dåligt. så jag gick upp ur sägen gick till toan vänta ett tag sen börja jag bara spy.... effter jag hade spyt mådde jag som kungen, så jag gick o la mig igen. idagens läge efter jag har snortat en lina på 2mg ungefär klara jag knappt av smaken får nästan kväljningar av det och nästan varje gång jag tar mår jag lilla:S vet inte vad det är förr fel har brukat i 1.5 år ungefär men med 2-4 dagars mellanrum
Citera
2009-05-12, 18:12
Medlem
xakis avatar
råka lägga den på fel forum
Citera
2009-05-12, 18:22
Medlem
Jag vet inte riktigt. Men skulle tro att kroppen har ett minne utav att du började må illa på substansen och reagerar då som den gör.
Så blev det iallafall för mig när jag körde 2c-b en gång, hade kört det ett antal gånger nasalt utan några problem som helst men sen en gång så fick jag världens klumpar ner i halsen och efter det har jag inte kunnat snorta det nå mer för jag får såna "flashbacks"
Citera
2009-05-14, 16:10
Medlem
Ung Hårdrockares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infamous.
Jag vet inte riktigt. Men skulle tro att kroppen har ett minne utav att du började må illa på substansen och reagerar då som den gör.
Så blev det iallafall för mig när jag körde 2c-b en gång, hade kört det ett antal gånger nasalt utan några problem som helst men sen en gång så fick jag världens klumpar ner i halsen och efter det har jag inte kunnat snorta det nå mer för jag får såna "flashbacks"

Jajamen, är samma för mig med vissa sorters sprit, det är bara vänja sig eller sluta!
Citera
2009-05-16, 14:31
Medlem
Dimetyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infamous.

Exakt samma sak hände mig med Tramadol. Kan knappt ta det längre för min kropp reagerar automatiskt med att kräkas så fort jag känner lukten eller smaken av det. Jobbigt som fan. Inte har jag lyckats träna bort det heller, det blir bara värre och värre...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in