2009-05-12, 15:08
Medlem
Absus avatar
Visst är det inte okej.
Å andra sidan är det bra reklam för SD.
Citera
2009-05-12, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Absu
Visst är det inte okej.
Å andra sidan är det bra reklam för SD.

Jag tror du har rätt. Det visar hur beroende Sd är av de andra partierna på vänsterkanten. Det som hände i Malmö försöker man vinna sympatier för. Speciellt lyckliga över utvecklingen verkade Dressman-Erik och Jimmie vara, de kunde inte hejda sig utan vara bara tvungna att posera framför pöbeln med armarna omkring varandra.

Skulle inte förvåna mig om den bilden dyker upp nästa gång allsångshäftena kommer fram när Jimmie skall ta ton på något konferenshotell eller i någon färjehytt.
Citera
2009-05-12, 15:46
Medlem
Manmothers avatar
Antidemokraterna skjuter sig själva i foten som vanligt medan Sd sopar hem sympatierna.
Citera
2009-05-12, 15:52
Medlem
Le Grand Maîtres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manmother
Antidemokraterna skjuter sig själva i foten som vanligt medan Sd sopar hem sympatierna.
De enda sympatier SD får är från de redan frälsta. Resterande populationen bryr sig inte alls, och om de sympatiserar med någon så är det med motdemonstranterna. Ut med packet brukar ju SD och liknande skandera, men i detta fallet är det SD som är packet. Så ut med dem! Och ut åkte de
Citera
2009-05-12, 15:54
Medlem
Manmothers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Le Grand Maître
Så ut med dem! Och ut åkte de

Är du 12 år eller?
Citera
2009-05-12, 16:04
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvanLendl
Blattetidningen Mana hyllar pöbeln. Det fetmarkerade är en alldeles fantastisk uppvisning i förvriden logik och orwellianism.

http://www.uppmana.nu/content/view/6063/1/

Jag skulle verkligen vilja fråga journalisten hur han tänkte där. Det var verkligen bland det galnaste jag läst.

Citat:
Ursprungligen postat av 313131
Jag tror du har rätt. Det visar hur beroende Sd är av de andra partierna på vänsterkanten. Det som hände i Malmö försöker man vinna sympatier för. Speciellt lyckliga över utvecklingen verkade Dressman-Erik och Jimmie vara, de kunde inte hejda sig utan vara bara tvungna att posera framför pöbeln med armarna omkring varandra.

Skulle inte förvåna mig om den bilden dyker upp nästa gång allsångshäftena kommer fram när Jimmie skall ta ton på något konferenshotell eller i någon färjehytt.

Jag börjar fundera på om inte du har något bokstavssyndrom. Du har helt hakat upp dig på det här med Dressman-Erik. Vidare tjatar du om någon bild som togs.

Är det de värsta som hände under dagen? Ett parti blev tystat av en aggressiv folkmassa och du fokuserar på att SD:arna tog en bild på sig själva?
Citera
2009-05-12, 16:04
Medlem
wretchs avatar
Skrämmande att det finns så många anti-demokrater. Fast vänsterns chargong är ju att "du får säga vad du tycker, så länge du tycker som oss".
Citera
2009-05-12, 16:07
Medlem
Robin Woods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 313131
Det som hände i Malmö försöker man vinna sympatier för.

Om det hade varit avsiktligt, så spelar ju vänsterpöbeln SD rakt i händerna.
Och hur ska pkisterna kunna vända på den trenden. För något måste de ju göra för att motarbeta SD, särskillt då man inte vågar ta debatt med nationella partier.
Så, hur de än vänder och vride på verklighetens utveckling, så slår det mot dem själva.
Logiken måste vara den att om man kan utradera den svenska överepresentationen i en eller i ett par av de större städerna, finns det ingen chans at man skall kunna fösa tillbaka eländet dit det från början kom ifrån.
Bara så du har förstått det rätt, liksom många andra pkister har förstått det, så är avsikten främjande för den lägre samhällsklassen, vilket avsiktligt i längden skall gynna SAP och andra.
Man har ju erkänt det, fast inte sagt det rakt ut.
Citera
2009-05-12, 16:11
Medlem
sajebiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Le Grand Maître
Det är sådana här dagar man är glad att man bor i Malmö

Passa då på att njut, det unnar jag dig, för de övriga trehundrasextiofyra dagarna är väl inte direkt en dans på rosor....
Citera
2009-05-12, 16:14
Bannlyst
Hur var det nu, att bua ut Wanja första maj är inte demokratiskt?

Men att göra det mot SD är det?

Det som är så patetiskt med sverigefientliga grupper och webbsidor som uppmana och expo. De klarar inte att ta en öppen debatt om migration

Citera
2009-05-12, 16:42
Medlem
kunskaparens avatar
Det är hemskt att det tillåts. Det är ett lagbrott att störa politiska möten. Alla partier måste ha samma rätt att tala offentligt i en demokrati, oavsett om de är kommunister, sverigedemokrater eller knypplingsfantaster. Polisen gör fel när de inte tar bort demonstranter som stör.
Citera
2009-05-12, 16:57
Medlem
Le Grand Maîtres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kunskaparen
Det är hemskt att det tillåts. Det är ett lagbrott att störa politiska möten. Alla partier måste ha samma rätt att tala offentligt i en demokrati, oavsett om de är kommunister, sverigedemokrater eller knypplingsfantaster. Polisen gör fel när de inte tar bort demonstranter som stör.
På vilket sätt är det hemskt? Hemskare är väl ändå att det finns partier som SD? Att störa sådana partiers agitation borde ju vara en skyldighet i stort sett. Det polisen borde göra är att hindra SD från att sätta på högtalarna för att skydda folk från att ofrivilligt höra deras rappakalja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in