Citat:
Ursprungligen postat av blackboxen
samma sak med fältjackan och byxorna?
jadå! precis allt i skåpet går att tvätta i 60 grader, gjort det säkert 30 gånger..
dom tjatar alltid om att fältjacka o byxor brandimpregneras, och att det ska tvättas speciellt. men ärligt talat, de m90s som vpl bär nu, de har blivit så schletna och gamla att det inte spelar nån roll..