2009-06-08, 08:35
Medlem
skalman1973s avatar
Tja zigenarna blev iaf inte utrotade ? Dom lever och förökar sig än ! Utrota är liksom fel ord ( Låt oss säga att dom decimerades )

Ingen grupp utrotades utan som vanligt används fel ord i fel sammanhang . Decimerades är det rätta ordet då en utrotad grupp följdaktligen skulle varit utdöd om den utrotats !
Citera
2009-06-09, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaesarDavid
Följdfrågor:

Om inte heller romer, homosexuella, kommunister, fackföreningsledare eller Jehovas vittnen massavrättades i gaskamrar -ingår de också i konspirationen?

Hur många grupper av människor kan ingå i en konspiration, utan att den läcker efter 64 år?

Väldigt många, enligt revisionisterna/förnekarna.
Jag ser att du fortfarande håller fast vid din barnsliga bild av en konspiration. Det gör att du framstår som okunnig om vad revisionismen handlar om.

Men något jag undrat över är att de judiska organisationerna fått rejäla skadestånd men vad har romerna de homosexuella, kommunister, fackföreningsledare eller Jehovas vittnen fått? Har någon välgrundade uppgifter om detta.
Citera
2009-06-09, 16:07
Medlem
Finns det en "revisionismen" i bestämd form?

Exakt vad har denna "revisionismen" kommit fram till i så fall?
Citera
2009-06-09, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaesarDavid
Finns det en "revisionismen" i bestämd form?

Exakt vad har denna "revisionismen" kommit fram till i så fall?
Revisionismen som rörelse. Den har som du mycket väl vet kommit fram till att exempelvis gaskammare inte har använts för massutrotning av Judar. Varför inte sätta dig in i ämnet? Tycker du att du för diskussionen framåt genom att märka ord?
Citera
2009-06-09, 21:41
Medlem
Det är inte jag eller någon annan som ser den etablerade historien som sann, som ska behöva anstränga mig. Vi har egentligen inget att vinna på att den här diskussionen förs.

Om revisionisterna har rätt, så står de i begrepp att göra århundradets scoop. Mindre avslöjanden än så har ställt hela världspolitiken över ända. Ni revisionister har med andra ord allt att vinna på ärligt och träget informationsarbete.

Är inte det värt en del engagemang? Är inte det till och med värt att viga sitt liv åt?

För ni vet ju att sanningen kommer fram till slut, och ni kommer bli belönade. Eller hur?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in